سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! اگر مرا به زنجیر کشی و عطای خود را در میان شاهدان از من بازداری، ... امیدم را ازتو نخواهم بُرید و چهره امیدوار به گذشتت را از تو نخواهم گرداند و محبّتت از قلبم بیرون نخواهد رفت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
شنبه 92 دی 21 , ساعت 2:0 عصر
پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد
بارش برف در 11 استان و لغزندگی جاده‌ها/ تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی پلیس با اشاره به آغاز بارش برف و باران در غرب و جنوب غرب کشور، از ممنوعیت تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در جاده‌های برف‌گیر خبر داد.

خبرگزاری فارس: بارش برف در 11 استان و لغزندگی جاده‌ها/ تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع

 

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وی گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی در اکثر جاده‌های استان خوزستان، لرستان، بوشهر و جنوب استان فارس بارش باران ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ادامه داد: در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، همدان، فارس، لرستان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و زنجان بارش برف موجب لغزندگی جاده‌ها شده است.

وی افزود: همچنین در استان آذربایجان غربی جاده‌ سردشت و خوی، در استان اصفهان جاده‌های نجف آباد - الیگودرز - موته و خمین و در استان قزوین در گردنه آوج نیز بارش برف ادامه دارد.

سرهنگ حمیدی با هشدار به رانندگان درباره لغزندگی جاده‌ها، تأکید کرد که راهنمایی و رانندگی مانع تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ می‌شود.

وی یادآور شد: سایر جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ