سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوامش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 اسفند 28 , ساعت 9:29 صبح

 
 
 
 
مراسم تجلیل از سید مجید عاملیان مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان اصفهان و معارفه آقای محمد حسن قائدیها به عنوان مدیر کل جدید با حضور حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نقل از استان اصفهان، دکتر کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم با بیان این مطلب که با حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان، خاک مرقد شهیدان والامقامی چون شهید خرازی را طوطیای چشم کرده و با آنها پیمان عهد و میثاق دوباره می بندیم

وی به نقش و اهمیت استان اصفهان در کشور اشاره کرد و گفت: اصفهانی ها خدمات بزرگی در زمینه های مختلف پیروزی انقلاب ،ولایت مداری ، مقاومت ، جنگ و و سازندگی داشتند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه از خدمات سید مجید عاملیان مدیر کل پیشین آموزش و پرورش تقدیر و قدر دانی کرد و گفت : از تجارب آقای عاملیان در کمیسیون راهبردی و اجرایی کردن سند تحول بنیادین استفاده خواهد شد .

کفاش گفت: ما معتقد به مردم سالاری دینی هستیم ،چرا که نظام ما از دو بخش جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است و این دو بخش اهمیت ویژ ه ای دارد.

وی گفت: مردم در سطح کشور انتخاباتی انجام دادند و با تایید دولت تدبیر و امید خواستار تغییر در روشها برای رسیدن به اهداف والای اسلامی ، ولایی و انقلابی شدند و در این مسیر مبنا ها را با جان و دل پذیرفتند.

 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز انتخاب روشها و انتخاب دیدگاههای برتر برای رسیدن به اهداف عالی نظام مورد توجه مردم قرار گرفته و آنها خواستار منش و روشی جدید در سطح کشورهستند.

گفتنی است؛ در این مراسم کفاش حکم انتصاب عاملیان را به عنوان مشاور دبیرکل و مدیر کمیسیون راهبردی آموزش و پرورش شورای عالی آموزش و پرورش و حکم انتصاب محمد حسن قائدیها را به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به آنها اعطا نمود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ