سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هر آدمى دو فرشته است که او را مى‏پایند و چون قدر الهى رسد بدان واگذارش نمایند ، و مدت زندگانى که براى انسان است چون سپرى وى را نگهبان است . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 93 مهر 13 , ساعت 7:41 عصر

سرویس: اخبار منطقه,

یادواره شهدای «بتلیجه» برگزار شد

یادواره شهید احمدرضا خلجی و 24 شهید روستای شهید پرور بتلیجه با حضور امام جمعه و مسوولین شهرستانهای فریدن و بویین میاندشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدن، دبیر یادواره شهدای بتلیجه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: این روستا با داشتن 300 نفر جمعیت در سالهای دفاع مقدس 25 شهید تقدیم اسلام و آرمانهای والای انقلاب اسلامی کرده است.

رضا خلجی با بیان اینکه مراسم یادبود شهدای بتلیجه هر سال برگزار می شود، اظهار کرد: امسال این مراسم، شامگاه جمعه همزمان با شب عرفه و بیست و هفتمین سالگرد شهادت شهید احمدرضا خلجی برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محسن رشوندی امام جمعه بویین میاندشت به ایراد سخنرانی پرداخت.

دبیر یادواره شهدای بتلیجه خاطر نشان کرد: این روستا همچنین بیش از 40 آزاده، جانباز و ایثارگر دارد که در مقایسه با جمعیت آن نشان از پایبندی مردم این منطقه به ارزشهای والای اسلامی است.

امام جمعه بویین میاندشت در این آیین با اشاره به فرازهایی از آیات قران در خصوص شهدا، گفت: شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می خورند.

حجت الاسلام رشوندی افزود: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی به مدد خون شهدا محقق شده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فرصتی برای رسیدن به زندگی جاوید بود، ادامه داد: بازماندگان از دفاع مقدس دعا کنند عاقبت به خیر شوند زیرا بسیاری از افراد در جنگ های صدر اسلام همراه پیامبر بودند ولی عاقبت به خیر نشدند و دنیا و قدرت آنها را فریفت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ