سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا شیفته دلداده بدان که نام نیکش بر زبانها افتاده [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 93 دی 8 , ساعت 3:25 عصر

پیکر مطهر پنج شهید درگیری مسلحانه در گلپایگان تشییع شد

گلپایگان، اصفهان– ایرنا- با حضور هزاران تن از مردم گلپایگان، پیکر سه مامور نیروی انتظامی و دو شهروند عادی که شنبه شب در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسیدند، در این شهرستان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم همیشه در صحنه و شهید پرور گلپایگان روز دوشنبه با فریاد های لبیک یا حسین(ع) و با سینه زنی و عزاداری پیکر شهیدان سرهنگ "محمد هاشمی" جانشین فرماندهی انتظامی، سروان "مجید مهدوی" پلیس راهور و "حسین صبوحی" سرباز وظیفه نیروی انتظامی گلپایگان و شهیدان "علی زیبایی" و فرزندش شهید "میلاد زیبایی" را تشییع کردند.

پیکر این شهیدان با حضور پرشور و کم نظیر مردم و مسوولان از محل فرماندهی انتظامی گلپایگان در مسیر بلوار سلمان فارسی، خیابان هفده تن و خیابان امام خمینی (ره) تا میدان 17 شهریور این شهرستان تشییع شد.

نماز این شهدای والامقام به امامت امام جمعه گلپایگان و با حضور انبوه مردم در میدان 17 شهریور گلپایگان اقامه شد.

پس از این آیین، پیکر شهید صبوحی به زادگاهش شهرستان خوانسار و شهیدان زیبایی به روستای « در» dor از توابع گلپایگان برای تشییع و خاکسپاری منتقل و پیکرهای شهیدان "هاشمی" و "مهدوی" در گلزار شهدای گلپایگان در جوار دیگر شهدا آرام گرفت.

سارقان مسلح، شنبه شب در درگیری با ماموران انتظامی و آتش گشودن به روی چند شهروند عادی در گلپایگان، سه مامور انتظامی و دو شهروند را شهید کردند.

شهرستان گلپایگان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیش از 360 شهید تقدیم اسلام کرده است.

این شهرستان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

ت/7138/ 607

 

انتهای پیام /*



لیست کل یادداشت های این وبلاگ