سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 95 آذر 2 , ساعت 7:5 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم  

مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.  

   امام خمینی (ره)

بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن (یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود)  و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. اگر چه دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است ، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم تبدیل به یک تفکر شده است یعنی (تفکر بسیجی ).

اما هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه باید ساری و جاری باشد. بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه های سیاسی،نظامی،اقتصادی ،علمی وفرهنگی ،نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد.با تفکر بسیجی جامعه از بن بست رها شده  و به سمت تعالی رشد می نمایدو هرچه این تفکر بسیجی جلوه گر شود مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان می شود. هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری  است او که ما را گفت: تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.

وظیفه ماست در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل نام گذاری شده همچون یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی و گام های جدی و عملی بر داریم و با تقویت روحیه و گسترش اخلاق؛ فرهنگ بسیجی را در جامعه تقویت کنیم. بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری  و همراهی و همیاری با دولتمردان تدبیر و امید از ایزد متعال خواستارم.

رضا خلجی

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ