سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را هوایى است و روى آوردنى و پشت کردنى ، پس دلها را آنگاه به کار گیرید که خواهان است و روى در کار ، چه دل اگر به ناخواه به کارى وادار شود ، کور گردد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 شهریور 19 , ساعت 8:47 صبح
سردار اهوازیان:
امثال شهید حججی جلوه‌ای بودند برای بازگرداندن عزت به ملت و کشور/ کار داعش تمام است
فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس گفت: امثال شهید حججی جلوه‌ای بودند برای بازگرداندن عزت به ملت و همان‌طور که دیدید این شهید عزیز تا لحظه آخر مقاومت حسینی کرد و زمانی که او را دستگیر می‌کنند ما سلفی عزت را از نگاه شجاعانه او درمی‌یابیم و همین موضوع داعشی‌ها را تحقیر و زبون کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین و میاندشت، عبدالفتاح اهوازیان در یادواره 260 شهید شهرستان بوئین و میاندشت در روستای بتلیجه این شهرستان با اشاره به اهمیت بحث تکریم شهدا اظهار داشت: هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم از منطقه فریدن شهدای بزرگواری چون شهید قجاوند وجود داشته باشند و مردم فریدن همواره در تکریم شهدا طلایه‌دار این عرصه بودند.

وی افزود: زمانی که در بحث مقاومت خرمشهر بودیم به کنار خودروی شهید قجاوند راکت اصابت می‌کند و در راه بازگشت بر اثر حملات دشمن، بینایی وی دچار ضعف می‌شود و پس از انتقال به تهران به درجه رفیع شهادت می‌رسد.

فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنیم که هیچ‌گاه راه شهدا را گم نکرده‌ایم، تصریح کرد: شاگرد اول مکتب شهادت، امثال اصغر قجاوند هستند.

وی در ادامه مطرح کرد: در حورالعظیم رژیم بعثی عراق جنایت‌های عظیمی همانند سوزاندن جوانان و رزمندگان انجام داد که هیچ‌گاه از یادها فراموش نخواهد شد.

اهوازیان با اشاره به تکریم شهدا گفت: باید در زمینه انتشار خاطرات شهدا و الگو کردن این‌ها همواره پیشتاز باشیم، چراکه اگر این دلاوری‌های هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز امثال حججی‌ها ظهور نمی‌کردند و حماسه‌ساز نمی‌شدند.

وی شهید را مانند یک ترکش فرهنگی دانست و عنوان کرد: هر گاه کسی شهید می‌شود، محیط اطراف و پیرامونش از عطر و بوی شهادت دچار تشعشع می‌شود و قطعاً مدافعان حرم از شهدای هشت سال دفاع مقدس الگو گرفته‌اند که این‌گونه امروز حماسه‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس با اشاره به جنایات وحشیانه داعش گفت: آن حرام‌زاده‌ها بسیاری از جوانان مقاومت را سر بریدند و شهید را می‌بستند به تریلی و می‌سوزاندند، ولی به لطف دلاوری‌های رزمندگان محور مقاومت، امروز در آخر جنگ به سر می‌بریم و پیروزی نزدیک است.

وی با اشاره به جنایات انجام‌شده توسط بوداییان در میانمار تصریح کرد: ادبیاتی که داعشی‌ها دارند در میانمار و بوکوحرام و تفکرات وهابیت نیز وجود دارد و این‌ها همان تفکرات پیش از اسلام زنده‌به‌گور کردن دختران است که امروز نیز آثاری از آن وجود دارد.

اهوازیان با اشاره به اهمیت بصیرت و بی‌بصیرتی عده ای در داخل کشور اذعان کرد: آقایانی که بصیرت ندارند کجا بودند زمانی که در حرم حضرت زینب(س) امثال شهید اسکندری فریاد می‌زدند که می خواهم مثل امام حسین(ع) شهید شوم و این‌گونه شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: برخی در مملکت ما مدافعان حرم را با چشم دل نمی‌بینند و این‌ یک سم مهلک برای کشور ماست.

فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس با اشاره به تأثیر شهدای مدافعان حرم بر فضای فرهنگی کشور ابراز کرد: شهدای مدافع حرم زمانی شهید می‌شوند که کشور ما از لحاظ فرهنگی دچار تب و لرز است و این شهدا به کشور ما انرژی تزریق می‌کنند و زمانی که سلفی ذلت می‌گیرند امثال محسن حججی جلوی پایمال شدن عزت ایران را می‌گیرند.

وی در ادامه ابراز کرد: عده‌ای در داخل کشور بی‌بصیرت‌ هستند، امروز بصیرت‌افزایی جهاد اکبر است و از داعش‌کشی بالاتر است.

اهوازیان با انتقاد از موضوع سلفی گرفتن برخی از نمایندگان مجلس با نماینده زن اتحادیه اروپا گفت: امثال شهید حججی جلوه‌ای بودند برای بازگرداندن عزت به ملت و همان‌طور که دیدید این شهید عزیز تا لحظه آخر مقاومت حسینی کرد و زمانی که او را دستگیر می‌کنند ما سلفی عزت را از نگاه شجاعانه او درمی‌یابیم و همین موضوع داعشی‌ها را تحقیر و زبون کرد.

وی با اشاره به تأثیر خون شهدا بر مردم سایر کشورهای غیرمسلمان اظهار کرد: برخی باید از خواب غفلت بیدار شوند، چراکه برخی در روسیه از من می‌خواستند که راجع مدافع حرم صحبت کنم.

فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس ادامه داد: شهید حججی در یک‌ لحظه قلب 85 میلیون ایرانی و غیر ایرانی را منقلب کرد و من دیدم که خارجی‌ها اسم فرزند خود را به یاد شهید حججی، محسن می‌گذارند.

وی با انتقاد از عده‌ای که در داخل می‌گویند تعداد زیادی از نیروهای ایرانی در سوریه کشته‌ شده‌اند، تصریح کرد: ما هنوز به‌ اندازه یک درصد شهدای دفاع مقدس در دفاع از حرم اهل‌بیت شهید نداده‌ایم.

اهوازیان با اشاره به حمایت برخی کشورهای منطقه و دنیا از داعش تصریح کرد: امروز داعش بسیار مسلح است و موشک‌هایی دارد که هر یک 350 میلیون قیمت دارد و حاضر است برای هر نیروی مقاومت 3 موشک بزند و این افتخار و قدرت نیروی مقاومت را نشان می‌دهد که آن‌ها حاضرند برای شهید کردن هر نیروی جبهه مقاومت هزینه‌ای بالغ‌ بر یک میلیارد تومان انجام دهند.

وی با اشاره به تأثیر رهبر معظم انقلاب بر مردم کشورهای منطقه مطرح کرد: افتخار می‌کنیم که مردم فوعه و کفریا به فارسی تکلم می‌کنند و می‌گویند در این اوضاع وحشتناک دنیا، دوست داریم با زبان فارسی صحبت کنیم تا بتوانیم حرف رهبر ایران را بشنویم.

فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس با اشاره به توانایی بالایی نیروهای ایرانی افزود: نیروی‌های ما به درجه‌ای رسیدند که در یکی از عملیات‌ها فرمانده سوری به یکی از جوانان ایرانی گفت حاضرم تمام مدال‌هایم را به‌ پاس هوش و قدرت درک نظامی بالا به او اعطا کنم.

وی از حرکت فرشچی‌های کاشان که 1000 تخته فرش به مردم فوعه و کفریا هدیه دادند تقدیر کرد و آن را نشان‌گر بیداری اسلامی دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروز عاشورای ما سوریه بوده و هدف آن‌ها حرم حضرت زینب(س) است و بارها نیز این موضوع را اعلام کردند.

اهوازیان با اشاره به عطش جوانان کشور در دفاع از حرم اهل‌بیت عنوان کرد: بسیجی‌هایی داشتیم که 4 کشور را دور می‌زدند تا بیایند و از حرم دفاع کنند و برخی از آن‌ها نیز به توصیه همسرانشان عازم میدان می‌شدند، ما نیروهایی داشتیم که 6 ماه جلوی مقر در سوریه روی کارتون خوابیدند تا پذیرفته شوند و اعلام می‌کردند اگر جلوی ما را بگیرند 30 کشور را دور خواهیم زد تا مدافع حرم شویم.

وی اذعان کرد: در برهه‌ای از زمان حرم در آستانه سقوط بود و داعشی‌ها که می‌دانستند ما بی‌سیم‌هایشان را شنود می‌کنیم در پشت بی‌سیم رجزخوانی می‌کردند که ای زینب عباست کو.

فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس ادامه داد: وقتی آمریکایی‌ها را در خلیج‌ فارس دستگیر کردیم، به‌ اندازه جنگ جهانی دوم به آن‌ها تودهنی زدیم و این در حالی بود که یک روزنامه ادعا کرد کاری که پاسدارها کردند به‌ مراتب از کار داعش بدتر بود و هیچ‌کس در برابر توهین این روزنامه واکنش نشان نداد.

وی تصریح کرد: یک نماینده دوره ششم می‌گوید شما بچه‌های مردم را به بهانه سوریه به تلعفر می‌برید، در صورتی‌ که من از او می‌خواهم یا اصلاح شود یا نمک به زخم مادران و همسران مدافع حرم نزند.

اهوازیان با اشاره به مفسد بودن رهبران داعش و سایر گروه‌های تکفیری گفت: رهبران داعش مدعی‌اند که نماز مستحبی می‌خوانیم، ولی دوربین فیلم گرفته که بطری مشروب در دست داشته‌اند و با رقاصه‌ها می‌رقصند و یا رهبر جبهه النصره در حالی دستگیر می‌شود که به نوه 23 ساله خود تجاوز می‌کرده است.

وی داعشی‌ها را بسیار جنایتکار خواند و اضافه کرد: در جیب‌های داعشی برخی مواقع گوشواره‌های خونی هست که نشان می‌دهد آن‌ها را از گوش کودکان کندند و دزدیدند.

فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه به خاطر امنیت ملی کشور، اسلام، اهل‌بیت و انسانیت در سوریه می‌جنگیم، اظهار داشت: داعشی‌ها به حدی خوی وحشی‌گری دارند که بر سر شرط‌بندی شکم زن حامله را دریدند تا ببیند که فرزند او پسر است یا دختر.

وی در ادامه گفت: برخی آن‌قدر ناشکری کردند که داعشی‌ها به مجلس رسیدند، ولی آن‌ها باید بدانند لقمه به لقمه نان و امنیت خود را مدیون مدافعان حرم هستند.

اهوازیان با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهان داعش اذعان کرد: این حمله با صدور دستور از سوی فرمانده معظم کل قوا انجام شد و موشک‌ها به‌ دقت سانتی‌متر به هدف شلیک شد و بر اثر اصابت به هدف، آتشی در آنجا تا صبح روز بعد شعله‌ور شد که به دلیل این بود که داعشی‌ها در ماشین‌های حمل گازوئیل که مورد اصابت قرار گرفته بود، می‌سوختند.

وی در ادامه عنوان کرد: کار داعش در عراق و سوریه به‌ زودی تمام است و عراقی‌ها بعد از 4 جنگ در این جنگ با هدایت علما پیروز شدند و امروز می‌بینیم داعشی‌ها سنگر به سنگر تسلیم می‌شوند.

فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس در پایان با اشاره به پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت اذعان کرد: همین پیروزی‌ها است که باعث می‌شود عربستان وزیر خارجه عراق را میانجی کند تا ایران برای بحران یمن که سعودی‌ها مانند منجلاب در آن سقوط کرده‌اند، چاره‌اندیشی کند.

انتهای پیام/63086/



لیست کل یادداشت های این وبلاگ