سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بی کردار، مانند چراغی است که خود را می سوزاند و به مردم روشنی می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 89 خرداد 7 , ساعت 11:44 صبح

آیت الله نوری همدانی:
جماعت موج سبز علیه آرمان امام قیام کرده است


آیت الله "حسین نوری همدانی" ازمراجع عظام تقلید با بیان این که طرح شعارهای انحرافی وسیاست های مغایر با مبانی نظام اسلامی از سوی رهبران جریان سبز با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست، عنوان کرد و گفت : جماعت موج سبز علیه این آرمان و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) قیام کردند.

این مرجع تقلید افزود : جماعت جنبش سبز اموی بارها ضدیت خود را به گونه های مختلف با این اندیشه عینی حضرت امام نشان داده بودند که نمونه مشهود آنها سردادن شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" در روز مبارزه و اعلام برائت از رژیم اشغالگر قبله اول مسلمین بود.

آیت الله نوری همدانی افزود : طرفداران و سرکردگان این جنبش به روشنی ثابت کردند که هیچ گاه به رمز موفقیت حضرت امام خمینی که همانا ایمان به خدا ودشمنی با جهانخواران ومستکبران است، پی نبرده اند.

وی افزود: امام خمینی پس از سال ها تحمل رنج موفق شد تا حکومت اسلامی بر مبنای ولایت فقیه را ایجاد کند. چرا که بر پایه مقررات اسلام، تنها حکومتی مشروع است که در راس آن پیامبر (ص) و پس از او امامان معصوم (ع) و در زمان غیبت آنها نیز یک فقیه آگاه، هوشیار، شجاع و باتدبیر، این سمت مهم و حساس را بر عهده گیرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ