سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادران، کسی است که به هنگام آسایش [با دوست خود] رفت و آمد می کند و به هنگام سختی و بلا [از او] می بُرد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 89 خرداد 7 , ساعت 11:45 صبح
اخبار کوتاه


...

® وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: هم اکنون 3 هزار شبکه تلویزیونی و 45 هزار شبکه فارسی‌زبان و فضای مجازی علیه کشور فعالند تا تفکر امام و اندیشه بسیجی را که حماسه فتح خرمشهر را رقم زد بی‌رمق نشان دهد.

® رئیس کل بانک مرکزی گفت : جمهوری اسلامی ایران در مهار تورم از رتبه 186 در میان کشورهای جهان به رتبه 23 ارتقا یافته است

® جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای نسبت ضمن ابراز نگرانی از شیوع بی‌حجابی در کشور و بیان  تسامح و تساهل در این امر مهم زیبنده دولت محترم نیست تأکید کرد: شایسته است که دولت اصولگرا و به ویژه رئیس جمهور محترم با توجه به هجمه جدید در گستره عفاف و حجاب با موضع‌گیری قاطع، خواسته‌های مردم متدین شریف ایران را که این روزها از طریق راهپیمایی‌ها و اعلام نظرها و بیانیه‌ها ابراز می‌شودف جامه عمل بپوشانند.

در همین حال وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح دوشنبه در همایش عفاف و حجاب  با بیان این که همه دستگاه های اجرایی کشور در قبال مسئله حجاب دارای وظیفه هستند گفت: از جمله این دستگاه ها وزارت بازرگانی است ، این وزارتخانه ها  مسئول عرضه لباس متناسب با شئونات اسلامی و جامعه دینی است که متاسفانه این مهم در کشور مورد غفلت واقع شده است و وزارت بازرگانی باید به وظیفه اش در این خصوص عمل کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ