سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رخت بر بستن نزدیک است . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 خرداد 7 , ساعت 11:46 صبح
 

سردار فضلی فرمانده قرارگاه شهید فهمیده:
مراسم سالگرد ارتحال امام چشم فتنه گران را کور می کند


فرمانده قرارگاه شهید فهمیده گفت: حضور باشکوه جوانان و مردم کشورمان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) پاسخی به مستکبران جهان است و چشمان منافقین و فتنه گران را کور خواهد کرد.

سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه شهید فهمیده به منظور برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) ، با اشاره به برگزاری نمازجمعه به امامت ولی امر مسلمین در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)  اظهار داشت: امسال شاهد اعلام آمادگی برای حضور بی نظیر مردم بوده ایم و تاکنون بیش از  5  میلیون نفر برای حضور در مراسم اعلام آمادگی کرده اند اما به دلیل محدودیت هایی که در حوزه حمل و نقل زائرین و فضای موجود وجود دارد، این مراسم با حضور حداقل  دو میلیون نفر که به تایید ستاد مرکزی سالگرد ارتحال امام هم رسیده است برگزار می شود.

وی افزود: به مناسبت دهه آشنایی بیشتر با فرهنگ و وصیت نامه امام(ره)، در تمام مساجد و مدارس و کانون های تجمع مردمی برنامه‌های مختلفی برای آشنایی بیشتر با وصیت نامه امام (ره) برگزار خواهد شد.

فضلی در خصوص سخنرانان پیش از خطبه نماز جمعه، گفت: رئیس جمهور و حجت الاسلام سیدحسن خمینی تا الان به عنوان سخنرانان پیش از خطبه ها تعیین شده اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ