سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 خرداد 17 , ساعت 6:56 عصر
 


صهیونیست ها دومین کشتی را هم توقیف کردند


شبکه‌‌های تلویزیونی الجزیره و الاقصی از سیطره کامل نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی بر کشتی ایرلندی "راشل کوری " و توقف آن در آب‌های آزاد خبر دادند.

بنا براین گزارش، ‌نیروهای دریایی صهیونیست‌ سه مرتبه به کشتی "راشل کوری " هشدار داده که از ادامه حرکت به سوی غزه باز ایستد ولی با ادامه کشتی ایرلندی به راه خود، توسط ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی بندر اشدود  متوقف شده است.

در این حال  خبرنگار پرس تی وی که در جریان حمله صهیونیست ها به کاروان آزادی دستگیر و سپس آزاد شد، گفت: صهیونیست ها پیکر تعدادی از شهدای این تهاجم را از روی عرشه کشتی به دریا انداختند.

حسن غنی گفت:‌ ساکنان کشتی برای اینکه قتل عامی صورت نگیرد تسلیم صهیونیست ها شدند اما صهیونیست ها تا حدود سه ساعت از دادن دارو و لوازم پزشکی برای درمان زخمی ها خودداری کردند.

وی افزود:‌ صهیونیست ها به علت انعکاس گسترده این رویداد در سراسر دنیا می خواستند هر چه زودتر به این آبروریزی خاتمه دهند.

خبر دیگر این که در  واکنش به اقدامات شنیع رژیم صهیونیستی در حمله به کاروان‌های محموله کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه،  شمار زیادی از اقشار مختلف مردم اوکراین و ملیت‌های مسلمان ساکن این کشور، طرفداران احزاب سوسیالیست مترقی، حزب کی‌یف روس و مسلمانان به ویژه شیعیان و آذری‌های مقیم این کشور در کی‌یف دست به راهپیمایی اعتراض‌آمیز زده و پرچم رژیم اشغالگر قدس را در مقابل سفارت این رژیم جعلی آتش زدند.

در همین حال خبرگزاری رویترز با اشاره به برگزاری نشست شورای حکام در هفته آینده پس از مصوبات کنفرانس بازنگری ان پی تی و خصوصا جنایت صهیونیست‌ها و ناوگان آزادی گزارش داد که با این نشست اسرائیل تحت فشار قرار  خواهد گرفت.

این گزارش با بیان اینکه نشست هفته آینده شورای حکام آژانس بین المللی انرژی بدون نتیجه خاصی به پایان خواهد رسید در عین حال یادآور شد: این نخستین بار است که در نشست هفته آینده شورای حکام از سال 1991 تاکنون این مسئله مورد بحث قرار می گیرد که رژیم صهیونیستی به پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته ای بپیوندد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ