سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز است که نشانه اصابت رأی است :خوب برخورد کردن و نیک گوش کردن و پاسخ نیکو دادن . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 89 تیر 27 , ساعت 2:57 عصر
 

نماینده ولی فقیه در سپاه:
علت گرفتاری برخی آقایان وابستگی آنها به فرزندانشان است


نماینده ولی فقیه در سپاه معرفت و بصیرت و داشتن جاذبه و دافعه، تبعیت از رهبری و پایبندی به اصول و مبانی را از الزامات پیوستگی به محور حق دانست و گفت: این رهنمود امام(ره) که فرمودند هرگاه دشمن از شما تعریف کرد بدانید جایی از کار شما اشکال دارد از اصول است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با یادآوری اینکه ملاک ریزش، گسست از محور حق است هرچند آقازاده باشد، افزود: «همچنان که همسر و آقازاده حضرت نوح از محور حق فاصله گرفتند. ایشان پنج آقازاده شامل چهار پسر و یک دختر داشت که سه پسر و یک دختر ایشان انقلابی بودند، البته صدرحمت به حضرت نوح که چهار فرزندش انقلابی بودند.»وی گفت: وقتی همسر و پسر حضرت نوح که پیامبر الهی بود دچار انحراف سیاسی بودند تعجب برانگیز نیست که فلان آقازاده دچار انحراف سیاسی شود و با دشمن همکاری کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: زمانی که حضرت نوح نجات فرزندش را به عنوان اهل خود از خداوند خواستار شد خداوند فرمود کنعان از اهل تونیست؛ اهل نسبی هست، اما اهل سیاسی و اعتقادی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تصریح کرد: علت این که بسیاری آقایان گرفتار شده اند، وابستگی به آقازاده های آنان است که آن ها را به این سو و آن سو می برند.

وی گفت: این که امروز سپاه پاسداران و بسیج در لبه تیز حمله دشمن، مستکبران، منافقان، منحرفان و مدعیان دروغین خط امام (ره) قرار دارند نشان دهنده آن است که سپاه و بسیج به درستی در مسیر انقلاب حرکت می کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ