سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خوش نیّت گردد، پاداشش فراوان شود، زندگی اش خوش گردد و دوستی اش [بر دیگران [لازم شود . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 89 شهریور 21 , ساعت 6:30 صبح


R بر اساس خبر نیویورک تایمز :"جورج سوروس" ، یهودی میلیاردری که با اداره بنیادی با همین نام به تأمین مالی مؤسسات و بنیادهای ضد دولتی و به راه اندازی کودتاهای نرم می پردازد، این بار نیز با شعار "نیکوکاری" خود، 100 میلیون دلار به سازمان آمریکایی "دیده بان حقوق بشر" که حامی اصلی منافقان، بهاییان و زناکاران است، کمک می کند. "پاتریک رونی" مدیر اجرایی دیده بان حقوق بشر، این رقم را بزرگترین کمک امسال "سوروس" به این سازمان نامیده و بدین ترتیب اعتراف کرده که پیش از این نیز کمک های بسیاری از سوروس دریافت کرده است. "سوروس" بدنبال اعطای این کمک مدعی شد برای اینکه دیده بان حقوق بشر مؤثرتر باشد، باید به جای اینکه سازمانی آمریکایی تلقی شود، باید نهادی بین المللی دیده شود.

R گروهی از مشاوران زیبایی شرکت هرمی اوریف لیم در نشستی در یکی از باغ های کرج نقشه تاسیس یک شرکت هرمی جدید را مرور کردند. این گروه که با اغفال گروه های گسترده ای از جوانان به درآمدهای چندین میلیونی ماهانه دست یافته بودند، علاوه بر رایزنی با برخی از کارشناسان حقوقی و کارشناسان امور اقتصادی درصدد فعالیت دوباره برآمده اند. فعالیت شرکت اوریف لیم به تازگی و پس از فعالیت دو ساله از سوی مراکز ذی صلاح غیرقانونی اعلام شد.

R فرمانده نیروهای اشغالگر افغانستان نسبت به قرآن سوزی در یک کلیسای آمریکایی در آستانه 11 سپتامبر (20 شهریور) هشدار داد. ژنرال پترائوس گفت تدارک یک کلیسا برای آتش زدن کتاب مقدس مسلمانان ممکن است جان نیروهای آمریکایی حاضر در افغانستان و تمام تلاش های واشنگتن در این کشور و دیگر کشورهای اسلامی را در معرض خطر قرار دهد و تمام موفقیت های کسب شده را نابود کند. وی افزود: این اقدام می تواند مشکلات زیادی به بار آورد. نه فقط اینجا در افغانستان بلکه در سراسر جهان که ما با جوامع اسلامی سر و کار داریم. کلیسایی در شهر گینزویل ایالت فلوریدا قصد دارد در نهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر نسخه هایی از قرآن را آتش بزند. همزمان با هشدار پترائوس روز دوشنبه تظاهراتی اعتراض آمیز در کابل و برخی کشورهای اسلامی برگزار شد و تظاهرکنندگان مسلمان این اقدام را محکوم کردند.

R فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: با رأفت نظام اسلامی نیمی از عناصر فتنه سال گذشته (بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری) به آغوش اسلام و انقلاب اسلامی بازگشتند. سردار علی فضلی افزود: این عناصر که تعداد آنان به پنج هزار نفر می رسد پس از آگاهی از عملکرد اشتباه خود به آغوش نظام اسلامی و جبهه حق بازگشتند و هم اکنون در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد پنج هزار نفر دیگر از عناصر فتنه سال 1388 که بعضاً در پرونده آنان خدماتی به اسلام و انقلاب دیده می شود به راه مردم و اسلام عزیز بازگردند



لیست کل یادداشت های این وبلاگ