سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى را دید که براى زیان دشمن خویش مى‏کوشید و به خود زیان مى‏رسانید بدو فرمود : ] تو کسى را مانى که به خود نیزه‏اى فرو برد تا آن را که پس وى سوار است بکشد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 89 بهمن 6 , ساعت 7:17 صبح
 
 


اردوگاه فتنه بهم ریخته است


پس از اطلاع مهدی کروبی از دیدار سید محمد خاتمی باهاشمی رفسنجانی، او ضمن برآشفته شدن تصریح کرده ‌است که خاتمی‌‌ همان کسی بود که مدام از سیاست‌های هاشمی گلایه داشت، حال چه شده این‌ها با هم می‌نشینند.

گفته می‌شود کروبی دیدار این دو را تلاشی برای سلسله اقداماتی برای مصادره جریان سبز عنوان کرده و گفت که باید تکلیف ما با خاتمی در بسیاری از حوزه‌ها مشخص شود. در این زمینه برخی فعالان سیاسی بر این باورند نگرانی کروبی در این زمینه ناشی از رودست خوردن توسط خاتمی و موسوی بوده و لذا باید در موضع گیری بعدی وی شاهد برخی انتقادات از دوران سازندگی بود. سوال این جاست  که هدف دیدار خاتمی با هاشمی چه بوده است؟ آقای هاشمی در شرایطی از آقای خاتمی میزبانی کرده که اظهارات مشابه او و رئیس بنیاد باران در روزهای اخیر موجی جدیدی از انتقادات را متوجه هاشمی کرده است. شاید دیدار اخیر هاشمی رفسنجانی با آقای خاتمی هم به حساب‌‌ همان برنامه ریزی و هماهنگی سیاسی مشترک گذاشته شود؛ اگر این دیدار پس از رسانه‌ای شدن سخنان مشابه هاشمی وخاتمی برگزارشده باشد، احتمالا هاشمی تلاش کرده است از شدت انتقاداتی که به تحرکات مشترک وی باخاتمی شده بکاهد و در عین حال برنامه بهتری را ارائه کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ