سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر دوستش خُرده گیری کند [و بخواهد مو را از ماست بکشد]، دوستی اش گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 89 بهمن 11 , ساعت 12:2 عصر
< type="text/java">
جستجوی پیشرفته خبرها سایت های خبر فارسی
??? پروژه محرومیت زدایی توسط بسیجیان در اصفهان انجام گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، سید حسین انوری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های انجام گرفته از سوی بسیج سازندگی استان اصفهان، افزود: بسیجیان فعال در زمینه سازندگی استان اصفهان، بیش از ??? پروژه محرومیت زدایی را در سراسر این استان طی سال جاری به انجام رسانده اند که تاثیرگذاری مستقیمی در کاهش میزان محرومیت این شهرستان ها داشته است.
وی با بیان اینکه بسیاری از فعالیت های بسیج سازندگی استان اصفهان در مناطق محروم این استان شکل گرفته است، اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدای روستای علون آباد، مند آباد، میرهمایون بخش کوهپایه، مدارس شهر داران، روستاهای محروم شهرستان فریدن و آب انبار روستای ورکان از جمله فعالیت های انجام شده از سوی بسیج سازندگی استان اصفهان در سال جاری بوده است.
رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان همچنین از احداث درمانگاه و مبارزه با آفات گیاهی در شهرستان کاشان خبر داد و تصریح کرد: احداث درمانگاه شهر جوشقان، احداث ساختمان بانک خون و پروژه مبارزه با زنبور مغزخوار بادام در شهرستان کاشان از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی استان اصفهان در راستای محرومیت زدایی بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین خط انتقال آب روستای دره بید فریدن، احداث غسالخانه و خانه عالم در این شهرستان نیز از دیگر طرح های اجرا شده توسط بسیج سازندگی استان اصفهان محسوب می شود.
انوری به دیگر طرح های انجام شده از سوی بسیج سازندگی استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: احداث خانه بهداشت قوام آباد شهرضا، خانه بهداشت بتلیجه و سفتجان از توابع شهرستان فریدن، نازک کاری ساختمان بهزیستی فریدونشهر، پروژه ساخت سوله ورزشی عشق آباد، خط انتقال آب روستایی شجاع آباد، چال قره امام زاده از توابع کاشان و مرمت و بهسازی گلزار شهدای مغار اردستان نیز توسط بسیج سازندگی استان اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ