سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه تو را به خداى سبحان نیازى است در آغاز بر رسول خدا ( ص ) درود فرست ، سپس حاجت خود بخواه که خدا بزرگوارتر از آن است که بدو دو حاجت برند ، یکى را برآرد و دیگرى را باز دارد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 90 شهریور 6 , ساعت 6:47 صبح

یادی از شهدای شهریور  ماه روستای بتلیجه -شهید ان براتعلی  خلجی و علی گودرزی

 

    شهداء از ماندگارترین چهره های انقلاب اسلامی هستند ،این رسم جاودانه مردن نیست که عادت سرخ شهیدان را در بهار خاطره ها فراموش کنیم . باید شهیدان را سرود ،باید شهید را نقاشی کرد،باید زینب شد و بغض مانده در گلوی لاله را شکست،باید از کوی شهیدان عبور کرد ،باید به ندای رهبر لبیک گفت :که نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روز مره به فراموشی سپرده شوند. حیات واقعی را شهیدان یافتند زیرا که هنر زیبا زندگی کردن را با خون بر تابلوی حیات و با قلم معرفت به رنگ عشق و محبت ترسیم کردند . خوب که به این تابلو می نگری معنای این جمله را می فهمی:

شهادت هنر مردان خداست

در سال جها د اقتصادی  با شهیدان ،این پرچمداران استقلال و شرف با راه سرخشان تجدید پیمان می کنیم که تا طلوع خورشید عدالت گستر جهان حضرت ولی عصر (عج) لحظه ای در پاسداری از آرمانهای مقدسشان از پای ننشینیم .

پاسدار شهید براتعلی  خلجی فرزند  قربانعلی  در سن 22 سالگی  در تاریخ11/6/1365درمنطقه عملیاتی خلیج فارس (عملیات کربلای 3)  به شهادت رسید.

پاسدار شهید علی گودرزی   فرزند محمد در سن 16 سالگی در تاریخ 11/6/1365در منطقه عملیاتی خلیج فارس (عملیات کربلای 3)به شهادت رسید.

 

در عملیات کربلای 3 چهار تن از بسیجیان عزیز بتلیجه حضور داشتند که این دو عزیز به شهادت رسیدند و شهید احمد خلجی و محمد افاضلی به درجه جانبازی نائل آمدند .

 

پروردگارا! دلهاى خانواده‌هاى شهدا، خانواده‌هاى جانبازان، خود جانبازان، مفقودین و خانواده‌هایشان را به فضل و رحمت خود آرامش و تسلى ببخش.

 

مدیر وبلاگ



لیست کل یادداشت های این وبلاگ