سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجو، سربلندی دنیا ورستگاری آخرت دارد. [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 88 اردیبهشت 31 , ساعت 7:3 صبح

سالروز شهادت دخت پیامبر اولین مدافع ولایت و امامت  را به همه  مدافعان حریم ولایت و امامت  و به محضر فرزند برومندش حضرت مهدی (عج)تسلیت عرض می نمائیم.

 

بر حاشیه برگ شقایق بنویسید                 گل تاب فشار در و دیوار ندارد

 

السلام علیک ایتها الصدیقه الشهید ه                   السلام علیک ایتها المظلومه المغضوبه

 

13 جمادی  الاول مصادف با شهادت حضرت فاطمه (س) می باشد . پیامبر خدا درباره اش فرمود :

بزرگترین نعمتی که خداوند به او داده این است که پدری چون من و همسری چون علی و فرزندانی چون حسن و حسین دارد هنگامی که در قبر از او بپرسند پیامبرت کیست می گوید پدرم و چون از او سئوال کنند امامت کیست می گوید شوهرم علی.

راه و رسم زندگی او کاملا نمونه و عالی است .

از لحاظ عبادت ،در میان امت بی نظیر است به قدری هنگام عبادت روی پاها ایستاد که پاهایش ورم کرد.در پاسخ این سئوال که بهترین کار برای یک زن چیست به پدر جواب داد اینکه او مردی را و مردی او را نبیند  اینجا بود که پیامبر خدا او را در آغوش کشید و نوازش کرد  پس از مرگ پیامبر هر گز  خنده بر لبانش نقش نبست تنها یکبار ، هنگامی که شکل تابوت مخصوصی که مطابق سفارش خودش طوری ساخته بودند که حجم بدن در آن نمایان نبود ،تبسم کرد.(به نقل از نشریه نصحیت شماره 11 18/8/71)

تمام ابعادی که برای زن متصور است و برای یک انسان متصور است در فاطمه زهرا سلام الله علیها جلوه کرده و بوده است. (امام راحل ره)

 

تجلیل از مقام فاطمه (س) تکریم ایمان ،تقوا،علم،ادب،شجاعت، ایثار ،جهاد و شهادت و در یک کلمه مکارم اخلاق است .(مقام معظم رهبری)

 

زهرا که از او دین خدا شد محکم         بسیار زامت پدر دید ستم

با سقط جنین او به عالم گردید         یک ثلث ز سادات بنی فاطمه کم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ