سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 88 خرداد 9 , ساعت 7:18 صبح

                                                       

              شهداء از ماندگارترین چهره های انقلاب اسلامی هستند ،این رسم جاودانه مردن نیست که عادت سرخ شهیدان را در بهار خاطره ها فراموش کنیم . باید شهیدان را سرود ،باید شهید را نقاشی کرد،باید زینب شد و بغض مانده در گلوی لاله را شکست،باید از کوی شهیدان عبور کرد ،باید به ندای رهبر لبیک گفت :که نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روز مره به فراموشی سپرده شوند. حیات واقعی را شهیدان یافتند زیرا که هنر زیبا زندگی کردن را با خون بر تابلوی حیات و با قلم معرفت به رنگ عشق و محبت ترسیم کردند . خوب که به این تابلو می نگری معنای این جمله را می فهمی:

شهادت هنر مردان خداست

در  روز پنجشنبه مورخ 7/3/88 راس ساعت 9 صبح لغایت 14 در ایام ،سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و هم آوا با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) با شهیدان ،این پرچمداران استقلال و شرف بار دیگر خانواده معظم شهداء ،جانبازان و آزادگان و ایثارگران فرهنگی ،هشت سال دفاع مقدس و جمعی ازبسیجیان و مسئولان شهرستانهای فریدن ،فریدونشهر ،چادگان و بخش بوئین میاندشت در معیت سردار ملکی جانشین محترم  فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به یاد 14 کبوتر خونین بال  دهستان کرچمبو جنوبی (روستای بلطاق) در محل حسنیه  علی ابن ابیطالب بلطاق گردهم آمدیم تا با راه سرخشان تجدید پیمان کنیم که تا طلوع خورشید عدالت گستر جهان حضرت ولی عصر (عج) لحظه ای در پاسداری از آرمانهای مقدسشان از پای ننشینیم .

حضور چشمگیر مردم شهید پرور به ویژه اهالی محترم  روستاهای  بلطاق،قلعه اخلاص،تیرکرت،ماهورک ،دره ساری و تنگه بید و سایر روستا های همجوار  در یادواره شهدای دهستان کرچمبو جنوبی ، گواه صادقی بر عزم راسخشان بر ادامه ی راه خونبار شهیدان هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با حماسه سازان علم و ایثاراست.

برنامه های این یادواره:

تلاوت قرآن مجید/سرود جمهوری اسلامی/ خیر مقدم گویی فرماندهی سپاه ناحیه فریدن جناب سرهنگ حیدری/ارایه گزارش یادواره توسط فرمانده پایگاه مقاومت شهدای بلطاق برادر جهانگیری/سخنرانی سردار ملکی/قرائت شعر توسط یکی از برادران شهدا/مداحی برادر جهانگیری/اهداء لوح یادبود و هدیه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران/پذیرایی و اقامه نماز

سردار ملکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و اشاره به مقام و منزلت حضرت زهرا(س) وظیفه فعلی ملت را حضور در انتخابات به صورت همه جانبه نه حضور حداکثری دانست و دقت در انتخاب فرد اصلح با توجه به رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری را یاد آوری نمودند .

از ویژگیهای فرد اصلح: قبول ولایت فقیه و نظام اسلامی به عنوان مهمترین اصل،شجاعت و ساده زیستی / کاندیداهای که دشمن برای آنها کف می زند خوشحال نباشند /ببینید پشت سر بعضی کاندیدها چه کسانی صف کشیده اند /بسیج و سپاه از ارزشها دفاع میکنند و مدافع ارزشها و اصول نظام و انقلاب هستند و هر کس به اصول و ارزشها بها دهد و عمل کند ما از آن دفاع می کنیم چون وظیفه ما همین است.

نام شهدای دهستان کرچمبو جنوبی:مصطفی خسروی-حسین جهانگیری-غلامرضا حاجعلی-جمال الدین جهانگیری-فریبرز جهانگیری-علی رحیمی-فتح اله بهرامی-جواد بیات-محمد صادق احمدی-علی اصغر روز بهانی-محمد دویستی- محمد علی جهانگیری-عباس صفری-سهراب جهانگیری

لیست کل یادداشت های این وبلاگ