سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خوب گوش دهد، زود بهره برد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:47 عصر
 



 

 Rبه گزارش«جوان آنلاین»، فرزند یکی از نمایندگان دوم خردادی مجلس سال گذشته 400 میلیون تومان از عیدی کارگران استان خود را بطور غیر قانونی به کشور تاجیکستان برده ودر آن جا به نام خود سرمایه گذاری کرده بود. این گزارش حاکی است نهاد های مسئول پس از پی گیری های مستمر نسبت به بازگشت این پول اقدام کرده و آن را به صندوق بودجه استان برگردانده اند. گقتنی است این آقازده پیش از این نیز در کشور تاجیکستان مشغول به تحصیل بوده است.

R در جلسه غیر علنی صبح دیروز مجلس، تصمیمات کمیته مشترک دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه ها به رأی استمزاجی نمایندگان گذاشته شد که بر این اساس از 228 نماینده حاضر 161 نفر با نظر کمیته موافقت، 46 نفر مخالفت و 14 نفر نظر ممتنع داشتند.طبق تصمیمات کمیته مذکور امسال دست دولت در انتخاب زمان آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه ها باز است و هر زمان که اقدام به اجرای قانون کرد تمامی 20 هزار میلیارد تومان درآمد ناشی از اجرای قانون را دریافت می کند.همچنین براساس این تصمیمات، عوارض و مالیات نیز از مبلغ مذکور کسر نخواهد شد.البته طبق تصمیم فوق رقم 20 هزار میلیارد امسال افزایش نخواهد یافت.  

R جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با صدور نامه‌ای خطاب به فرهاد رهبر نسبت به بدحجابی‌ها موجود در این دانشگاه اعتراض کردند.

R معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به برگزاری کنفرانس خلع سلاح هسته ای در تهران اظهار داشت: برگزاری این اجلاس ، موفقیت بزرگی برای دولت ایران بود. سرگئی ریابکوف تاکید کرد: تصمیم ایران در برگزاری این کنفرانس، تصمیم بسیار به موقع و به هنگامی بود. این دیپلمات بلندپایه روس افزود: این کنفرانس در بین کنفرانس امنیت هسته ای واشنگتن و کنفرانس بازنگری معاهده عدم اشاعه هسته‌ای NPT برگزار شده که اهمیت آن را دو چندان کرده است.

وی با اشاره به شرکت مقامات ده ها کشور در کنفرانس تهران گفت:  این کنفرانس فرصت بسیار خوبی بود تا مقامات ایرانی مواضع خود را از طریق گفتگو و سخنرانی در رابطه با خلع سلاح به گوش جهانیان برسانند.

R تلویزیون بی‌بی‌سی عربی در گزارشی ضمن بازتاب دادن مراسم رژه روز ارتش با بیان اینکه احمدی نژاد پیکان‌های خود را بر پیکره اسرائیل روانه کرد؛ گزارش داد: رئیس جمهوری ایران اسرائیل را ابزاری برای اجرای طرح‌های کشورهای دیگر و ایجاد درگیری در منطقه خواند.

تلویزیون بی بی سی با پخش تصاویری از رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، افزود: احمدی نژاد ترک منطقه خاورمیانه توسط قدرت‌های بزرگ را خواستار شد تا بدین صورت مشکلات این منطقه (با رژیم صهیونیستی) به دست ملت‌ها و مردم فلسطین حل شوند.

R شجاع الدین شفاکارگزار برجسته فرهنگی در بارشاه و هژبریزدانی سرمایه دار مشهور بهایی مورد حمایت شاه اسیر مرگ شدند. شجاع الدین شفا صهیونیست بهایی 92 ساله- که حتی اسناد ساواک نیز وی را فردی بی قید و بند و عیاش معرفی می کند - همان کسی است که متن سخنرانی «‌کورش آسوده بخواب» شاه در پاسارگاد را برایش نوشته بود. اظهارات وی پس از جنگ تحمیلی که آغاز مبارزه فرهنگی با جمهوری اسلامی را مورد تأکید قرار داده بود از فرازهای برجسته زندگی پر از خیانت وی است . هژبریزدانی نیز با اعمال نفوذ در بارشاه، اراضی وسیعی را در سمنان ، کرمانشاه ،مازندران ، اصفهان و .... غصب کرده بودتا پشتوانه مالی بهائیت در ایران را تقویت کند. وی در هنگام مرگ در کاستاریکا به سر می برد.

R همسر رضا خاتمی دیروز در ستون "آخرین پیشنهاد" یک روزنامه صبح از برنامه های اوقات فراغت خود نوشته است و اینکه در کنار پروژه هایی که دارد(!) فراغت خود را با دیدن فیلم هالیوودی و خواندن دو کتاب از مسعود بهنود گذرانده است. فیلمی که زهرا اشراقی دیدن آن را به مخاطبان پیشنهاد کرده‘ از سینمای تخیلی 2009 هالیوود است و جدا از داستان آن که همچون دیگر تولیدات هالیوود به شدت در خدمت تفکر اومانیسم است‘ از نوعی تصویر سازی بهره می برد که بازیگران آن با بدن های برهنه کامل دیده می شوند.

مسعود بهنود‘ دیگر پیشنهاد همسر خاتمی به مخاطبان، سالهاست که در خارج کشور در خدمت رسانه های بیگانه و مخالفان نظام است و در اغتشاشات اخیر نیز در شبکه بی بی سی‘ پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را در دست گرفته بود. 

  R تیمی که مشغول چاپ اسکناس های تقلبی با عکس یکی از سران فتنه بودند،شناسایی و دستگیر شده اند. به گزارش«جوان آنلاین»،این تیم که در یکی از مناطق شرقی تهران مستقر بوده اسکناس های تقلبی10000 و 20000هزار ریالی را با عکس و یکی از شعارهای فتنه انگیز یکی از سران فتنه چاپ و برای توزیع دپو کرده بودند.گفته می شود این افراد تصریح کرده بودند بر اساس سفارش گرفته شده قرار بوده این اسکناس های تقلبی را برای توزیع به تیم دیگری جهت توزیع در برخی مناسبت های پیش رو،تحویل دهند.


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:46 عصر


R پیام مقام معظم رهبری به کنفرانس خلع سلاح تهران به عنوان سند رسمی شورای امنیت و سازمان ملل روز چهارشنبه به ثبت رسید .

R نیروهای سرویس اطلاعاتی آمریکا مستقر در عراق با جذب 8 نفر از اعضای دستگاه اطلاعاتی رژیم سابق بعث و برگزاری یک دوره فشرده توجیهی‌ ـ اطلاعاتی برای این افراد برگزار کرده‌اند.

 نیروهای سرویس اطلاعاتی آمریکا مستقر در عراق در ادامه فعالیت‌های سوء خود علیه کشورمان در صدد است تعدادی از عوامل وابسته را در راستای اهداف مورد نظر تحت پوشش راننده خودروهای ترانزیت و تانکرهای حمل سوخت به داخل کشور اعزام نماید.

R در پی پهلوگیری یک فروند کشتی مسافربری اقیانوس ‌پیما با نام "سیلور" در یکی از بنادر کشومان، متاسفانه شاهد شکل‌گیری منظره‌های غیرشرعی و زننده در عرصه این اسکله در هنگام پهلوگیری و پیاده شدن مسافران آن در ایران بودیم که باعث ایجاد برخی شایعات و نارضایتی‌هایی درمیان مردم به ویژه اقشار مذهبی در شهرهای جنوبی کشورمان شد.

R با قطعی شدن افتتاح شبکه فارسی «یورو نیوز» فرانسه، مسؤولان این شبکه اقدام به جذب نیرو از میان خبرنگاران ایرانی کرده اند.پیش از این هم شبکه های «بی بی سی فارسی» و «صدای آمریکا» به استخدام برخی همکاران سابق نشریات اصلاح طلب در ایران برای تکمیل کادر خبری خود پرداخته بودند.

R دو هزار نفر از زنان و دخترانی که به تازگی تصمیم گرفتند، مفتخر به پوشش چادر شوند، چادرهای اهدایی ازسوی سید حسن نصرا... دبیرکل حزب ا... لبنان را بر سر کردند.


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:46 عصر
یک نظامی آمریکا، مأمور اجرای خفقان سایبری


رئیس جمهور آمریکا یک ژنرال نظامی را نامزد «ریاست و فرماندهی فضای سایبری و اینترنتی» این کشور کرد.

این امر چنان غیرمترقبه بود که حتی نگرانی و اعتراض برخی اعضای مجلس سنا را موجب شد. برخی اعضای سنا می گویند این انتصاب می تواند به گسترش نفوذ و سیطره وزارت دفاع (پنتاگون) بر حوزه سایبر در آمریکا منجر شود. اما ژنرال کیث الکساندر که همزمان مدیر اداره امنیت ملی آمریکا نیز هست وعده کرد حضور همزمانش در شغل جدید، به معنای نظامی کردن فضای سایبر در آمریکا نباشد.

اوباما به تازگی با همکاری کنگره، استثنا کردن نرم افزارهای فیلترشکن از «تحریم های تکنولوژیکی علیه ایران» را به اجرا گذاشت و مقادیری از این نرم افزارهای‌ساخته‌شده‌علیه ایران را به جریان های اپوزیسیون و ضدانقلاب      تحویل داد!

در همین حال به گزارش آسوشیتدپرس، شرکت گوگل نقشه ای را در وب سایت خود قرار داده که براساس آن مشخص می شود کدام کشورها بیشترین درخواستها را از این شرکت برای دادن اطلاعات شخصی کاربران یا حذف مطالب مربوط به آن کشورها کرده اند.بنابر آماری که گوگل خود منتشر کرده، ایالات متحده 3580 درخواست برای اطلاعات کاربران، بریتانیا 1166 درخواست و اسرائیل 30 درخواست داشته اند.

از سوی دیگر تحقیقاتی آلمانی  «وارن تست» در گزارشی به نقل از کارشناسان فنی و حقوقی مستقر در برلین اعلام کرد: کاربران فیس بوک معمولا موقع ثبت نام، به این شبکه اجتماعی اجازه می دهند که «اطلاعات مندرج در سایت یا حساب شخصی آن ها را در سطح جهانی» مورد استفاده قرار دهد، فیس بوک در امانت داری نسبت به کاربران خود، در پایین ترین سطح قرار دارد.

به تازگی یکی از مدیران شبکه «فیس بوک» به صورت ناشناس فاش کرد اطلاعاتی که از طرف کاربر «پاک» می شود، در واقع تنها برای کاربر «نامرئی» می‌شود، اما در ذخیره مرکزی شبکه اجتماعی همچنان باقی می‌ماند.


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:45 عصر
 


منافقین درآرزوی احیای فضای آشوب در کشور


برخی از منابع خبری از فراخوان گروهک منافقین برای اغتشاش به منظور حمایت از موسوی و فتنه سبز درروزگارگر و معلم( 11 و 12 اردیبهشت ) خبرمی دهند.

این فراخوان در حالی داده شده است که اطلاعات از محافل فتنه گران در داخل کشور حاکی است که آنها در این دو روز قصد دارند با دامن زدن به اعتراضات کارگری و تجمع در مقابل ادارات دولتی جریان فتنه را احیا کنند. آنها به همین منظور رایزنی های را با برخی از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب داشته اند. جریان فتنه گر همچنان بر افزایش تحرک در محیط های دانشجویی از طرقی مثل اعتراض به بازداشت های حوادث پس از انتخابات تأکید دارد.  اواخر هفته گذشته جریان وابسته به فتنه گران در دانشگاه سعی کرد با ترتیب دادن مراسمی به تحریف و مصادره شخصیت شهید آوینی دست بزند اما هوشیاری دانشجویان و پخش نامه سرگشاده و معترضانه آن شهید به محمد خاتمی ( وزیر ارشاد ابتدا دولت سازندگی) در این جلسه  تلاش آنها را خنثی کرد. در برخی از مناطق نیز تحرکات قومیت گرایانه برای ابتدای تابستان در نظر گرفته شده است. از جمله جریان‌های قوم گرا در برخی از شهرهای شمال غرب کشور در قالب یک آژانس توریستی با ثبت نامه از دانشجویان دانشگاه ‌آزاد قصد دارند در اوایل تیرماه تجمعی را در اطراف قلعه بابک ترتیب دهند.


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:44 عصر
بحران موضعگیری در ضد انقلاب و اصحاب فتنه


فتنه گران و گروهک های ضد انقلاب پس از یک دوره برخورداری از حمایت های بی دریغ آمریکا، و به دنبال کاهش این حمایت ها درا ثر آشکار شدن بی کفایتی آنان، تغییر لحن داده اند.

مهاجرانی که حضور وی در نشست لابی صهیونیستی و نومحافظه کار انستیتو واشنگتن وابستگی و همراهانش به آمریکا  را آشکار ساخته بود، اکنون در مقاله ای ادعا کرده است که آمریکا وضع موجود در ایران را ترجیح می دهد و سیاست واشنگتن آب به آسیاب امثال احمدی نژاد می ریزد. گزارش دیگری حاکی است که مدیران سایت ضد انقلابی جرس ( مهاجرانی و...) در مذاکراتی که با حامیان آمریکایی داشته اند از عدم استمرار این کمک ها گلایه کرده اند. این سایت تهدید کرده است حامیان مالی داخلی  وخارجی خو د را فاش خواهد کرد.

پیشروی دیپلماسی ایران نیز باعث نارضایتی شدید ضد انقلابیونی مثل شیرین عبادی شده است.

با اعلام خبر عضویت قریب الوقوع ایران در شورای مرکزی حقوق بشر سازمان ملل شیرین عبادی رئیس کانون غیر قانونی مدافعان حقوق بشر در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل از این امر انتقاد کرده و مدعی شده است در ایران مجازات هایی نظیر به صلیب کشیدن اجرا می شود! پیش از این ادعای این عنصر ضد انقلاب مبنی بر نقض حقوق اقلیت های مذهبی در ایران با واکنش شدید نمایندگان اقلیت های مذهبی ( مسیحی و...) در مجلس شورای اسلامی مواجه شده بود. یأس شدید ضد انقلاب در اظهارات یکی از مدیران هتاک تلویزیون های فارسی ماهواره ای به شکل دیگری قابل مشاهده است. شهرام همایون مدیر کانال ضد انقلاب کانال یک با اذعان به این که هیچ حکومتی در عصر حاضر به هوشیاری جمهوری اسلامی نیست گفته است: جمهوری اسلامی توانسته یک ایرانی را در آمریکا زندانی کند. زیرا کاری کرده تا نتوانم پایم را از این کشور بیرون بگذارم.

بین بقیه ضد انقلاب نیز همچنان بحث در باره نوع همکاری با فتنه گران داخل کشور ادامه دارد . ا زطرفی گروهک چریک های فدایی خلق خواستار اعتراض به اقدام کمیسیون ماده 10 احزاب در اعلام غیر قانونی بودن حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب) و جلوگیری از لغو مجوز این دو گروه در دادگاه شده است. اما از سوی دیگر افرادی مثل حسین باقرزاده از اعضای گروهک منافقین و همکار روزنامه های حامی خاتمی در دوران ریاست جمهوری) تغییر لحن موسوی نسبت به قبل از انتخابات و عدم پافشاری او بر اصولی مثل اسلام، امام ، انقلاب و قانون اساسی را کافی ندانسته و خواستار دوست داشتن چپ های غیرمذهبی ، سلطنت طلبان و بهائی ها از سوی موسوی شده است. وی به نقل از محمد ملکی (‌از عناصر جریان موسوم به ملی مذهبی ) مدعی مرزبندی موسوی با ملی مذهبی ها شده است. این اظهارات در حالی بیان شده است که سایت جرس پس از یک سال اظهارات موسوی در ملاقات با اعضای این جریان مخالف امام ( عزب سحابی، پیمان، رفیعی و بسته نگار) را فاش کرده است موسوی در این ملاقات گفته بود:« باید انعطاف داشته باشیم و روی یک شکل و شمایل از جنبش تصلب پیدا نکنیم.»


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:44 عصر

رهبر معظم انقلاب یادآورشدند:
تبدیل ادبیات روباه منش آمریکا به گرگ منش


حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در دیدار جمع زیادی از پرستاران سراسر کشور،تهدید اتمی آمریکا علت ملت ایران را بی تأثیر خواندند و فرمودند این تهدید مایه ننگی در تاریخ سیاسی آمریکا و منطقه سیاهی در دولت آمریکا خواهد بود.

ایشان تاکید کردند: با این تهدید، پشت صحنه نمایش صلح دوستی و بشردوستی، و پایبندی به معاهدات اتمی، و دراز کردن دست دوستی به سوی ملت ایران، کاملاً مشخص شد. رهبر انقلاب اسلامی افزودند: تهدید اتمی ملت ایران، در واقع تبدیل ادبیات روباه منش دولت آمریکا به ادبیات گرگ منش است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مجامع بین المللی نباید به سادگی از تهدید اتمی رئیس جمهور آمریکا بر ضد ملت ایران بگذرند، افزودند: رئیس جمهور آمریکا به چه حقی ملت ایران را تهدید هسته ای می کند؟ این تهدید، تهدید صلح و امنیت جهانی و بشریت است و نباید کسی در دنیا به خود جرأت دهد که چنین تهدیدی را، حتی بر زبان جاری کند.

آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه ملت ایران در مقابل اینگونه تهدیدها شکست ناپذیر است، خاطرنشان کردند: ملت ایران به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، آمریکاییها با چنین تهدیدها و یا ابزارهایی، بار دیگر سلطه جهنمی خود را بر ایران تجدید کنند.

ایشان تأکید کردند: این ملت، علیرغم خواست دشمن، در همه عرصه ها پیش خواهد رفت و ایمان و بصیرت روزافزون جوانان و ملت ایران، بر همه تهدیدها و همچنین ترفندهایی مانند آنچه که در سال گذشته اتفاق افتاد، فائق خواهد آمد.

ایشان ضمن بیان بخش هایی از خطبه حضرت زینب (س)، خاطرنشان کردند، آن حضرت تصریح می کنند که مشکل اصلی جامعه اسلامی در آن زمان بی بصیرتی مردم در شناخت فتنه و در مقابل مدعیان انقلابی گری، و تشخیص ندادن حق و باطل بود که نتیجه آن هم بر نیزه رفتن سر فرزند پیامبر(ص) شد


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:40 عصر
  عبدالامیر عرفی به عنوان مدیرکل دفتر آموزش متوسطه (نظری) منصوب شد
از سوی وزیر آموزش و پرورش:

طی حکمی از سوی دکتر حاجی بابایی، عبدالامیر عرفی به عنوان مدیرکل دفتر آموزش متوسطه (نظری) وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در حکمی که از سوی دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش صادر شد، آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به پیشنهاد معاون آموزش متوسطه، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر آموزش متوسطه (نظری) منصوب می‌شوید.

شایان ذکر است؛ عبدالامیر عرفی دارای مدرک فوق لیسانس در رشته مدیریت می‌باشد


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:38 عصر
ابوطالب حافظی به عنوان مدیرکل دفتر پشتیبانی و توسعه مدارس غیردولتی منصوب شد
از سوی وزیر آموزش و پرورش:

طی حکمی از سوی دکتر حاجی بابایی، ابوطالب حافظی به عنوان مدیرکل دفتر پشتیبانی و توسعه مدارس غیردولتی منصوب شد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در حکمی که از سوی دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش صادر شد، آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به پیشنهاد رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر پشتیبانی و توسعه مدارس غیردولتی منصوب می‌شوید.

شایان ذکر است؛ حافظی پیش از این به عنوان سرپرست این اداره کل مشغول فعالیت بوده است.


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:37 عصر
داریوش خاکی به عنوان مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی منصوب شد
از سوی وزیر آموزش و پرورش:

طی حکمی از سوی دکتر حاجی بابایی، داریوش خاکی به عنوان مدیرکل دفتر آموزش پیش‌دبستانی منصوب شد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در حکمی که از سوی دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش صادر شد، آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به پیشنهاد معاون آموزش ابتدایی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی منصوب می‌شوید.

براساس این گزارش، در این حکم به وظایف محوله این پست نظیر، برنامه‌ریزی کلیه‌ی فعالیت‌های آموزش پیش‌دبستانی بر مبنای اهداف مصوب این دوره، همکاری و هماهنگی در تهیه و تدوین پیش‌‌نویس جدول ساعات زمان‌بندی دروس و عناوین سرفصل‌‌ها با دفاتر ذی‌ربط برای ارائه به شورای عالی آموزش و پرورش، طراحی، بازنگری و بهسازی نظام ارزشیابی آموزش و پرورش دوره‌ی پیش‌دبستانی با به کارگیری شیوه‌های نوین و پیشنهاد به مراجع ذی‌ربط و ... اشاره شده است


یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:35 عصر
شکوه حضور
روز شنبه 4/2/89 آموزشگاه شهید علایی حال و هوایی تازه به خود گرفته بود .
چرا که افتخار میزبانی امام جمعه محترم بخش، جناب حجه الاسلام حاج آقا قاسمی را داشتند.





نماز ظهر وعصر آموزشگاه به امامت حاج آقا قاسمی وبا استقبال پرشور دانش آموزان در محل نماز خانه خوابگاه برگزار شد.

در بین الصلاتین حاج آقا ضمن بیان حدیثی از معصوم (ع): اضاعه الفرصه، غصه.تباه کردن فرصت غصه آور است ، اشاره به نقش وجایگاه دانش آموزان در این آموزشگاه شبانه روزی نموده و خاطر نشان کردند که از فرصت بدست آمده استفاده لازم را برده تا بتوانید در آینده از افرادی موثری محسوب شوند که در سرنوشت مملکت خویش نقشی بسزا داشته باشند.

در ضمن ایشان اشاره ای هم به موضوع هفته مشاغل نموده وتوجه دانش آموزان را به این نکته نیز جلب نمودند.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ