سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که نسبت به خانواده اش بخل ورزد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 آذر 7 , ساعت 11:35 عصر


یکشنبه 95 آذر 7 , ساعت 11:20 عصر


یکشنبه 95 آذر 7 , ساعت 11:0 عصر


یکشنبه 95 آذر 7 , ساعت 11:41 صبح

به اطلاع دوستان و همشهریان عزیز میرساند مراسمی به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، (28 صفر) دوشنبه 95/9/8 بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) روستای بتلیجه (سخنرانی ، مداحی و شام) برگزار میگردد. ضمن شرکت اطلاع رسانی فرمایید.

https://telegram.me/betlijeh1


سه شنبه 95 آذر 2 , ساعت 7:5 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم  

مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.  

   امام خمینی (ره)

بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن (یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود)  و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. اگر چه دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است ، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم تبدیل به یک تفکر شده است یعنی (تفکر بسیجی ).

اما هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه باید ساری و جاری باشد. بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه های سیاسی،نظامی،اقتصادی ،علمی وفرهنگی ،نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد.با تفکر بسیجی جامعه از بن بست رها شده  و به سمت تعالی رشد می نمایدو هرچه این تفکر بسیجی جلوه گر شود مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان می شود. هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری  است او که ما را گفت: تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.

وظیفه ماست در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل نام گذاری شده همچون یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی و گام های جدی و عملی بر داریم و با تقویت روحیه و گسترش اخلاق؛ فرهنگ بسیجی را در جامعه تقویت کنیم. بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری  و همراهی و همیاری با دولتمردان تدبیر و امید از ایزد متعال خواستارم.

رضا خلجی

 


شنبه 95 آبان 22 , ساعت 6:34 صبح

بیشتر مراتع کوهستانی روستای بتلیجه از محدوده ی داغ بو لاقی  تا یاش اوی سور  به علت بی احتیاطی طعمه حریق قرار گرفت.

 

بتلیجه


دوشنبه 95 مهر 19 , ساعت 1:45 عصر

 

محمد علی خلجی

 

جناب آقای محمد علی خلجی( حاجعلی)

دبیر آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان بعداز 31 سال خدمت صادقانه ودلسوزانه در مهرماه سال جاری به درجه بازنشستگی نائل گردید.

از مسئولیتهای ایشان در این ناحیه دبیری حرفه و فن و کارشناس مسئول امور مشارکتها و شوراها و ایثارگران بود.

ضمن تشکر ویژه از خدمات آموزشی ایشان در منطقه بویین میاندشت در اوایل خدمت به خصوص روستای شهید پرور بتلیجه ? از خداوند متعال خواستاریم این نیروی ارزشی وولایی و عضو محترم خانواده معزز شهدا ورزمنده هشت سال دفاع مقدس را در سایر سنگر های خدمت موفق و منصور بدارد و تلاش های ایشان را باقیات الصالحات قرار دهد .

از طرف جمعی از دانش آموختگان مدرسه راهنمایی شهید علی قجاوند.

جامعه فرهنگیان بتلیجه 

جامعه پیشکسوتان جهاد و شهادت بتلیجه

 خانواده معزز شهدای بتلیجه


شنبه 95 مهر 17 , ساعت 12:3 صبح

جناب آقای محمد علی خلجی

خبرمسرت بخش انتصاب شایسته حضرت عالی را به عنوان مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی فریدن را تبریک و تهنیت عرض مینماییم.

از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد شکوفایی ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را مسالت داریم.

محمد علی خلجی


شنبه 95 مهر 10 , ساعت 5:5 عصر

صل الله علیک یااباعبدالله الحسین

مراسم سوگواری سالار شهیدان از یکشنبه (شب اول محرم) بمدت سیزده شب از ساعت 19:30 الی 22 در حسینیه حضرت سیدالشهدا( ع ) بتلیجه ایهای مقیم تهران واقع در خیابان خاوران روبروی فرهنگسرای خاوران برگزار می گردد.


چهارشنبه 95 شهریور 24 , ساعت 12:18 عصر

دکتر مهدی قجاوند فرزند رضا (نوه حیاتقلی قجاوند) از نخبه های روستای بتلیجه به جمع فرهنگیان بویین و میاندشت پیوست.

نامبرده دارای مدرک دکتری فلسفه می باشد


   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ