سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمانِ کسی برای خدا خالص نمی شود، تا آن که خداوند، نزدش از خودش، پدرش، مادرش ، فرزندانش، خانواده اش و هر آنچه از مردم دارد، محبوب تر باشد . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 88 خرداد 10 , ساعت 8:7 صبح

 

 پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه خونین تروریستی در زاهدان

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه خونین تروریستی در زاهدان در پیام تسلیتی با اشاره به آلوده بودن دست طراحان سیاسی برخی قدرتهای مداخله گر و دستگاههای جاسوسی آنان به ایجاد فتنه و برادرکشی میان مسلمانان، برهوشیاری مردم، پیگیری مسئولان و توجه کافی به توطئه ی دشمنان با حفظ یکپارچگی و وحدت اسلامی و ملی تأکید کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ی خونین تروریستی در زاهدان که به شهادت جمعی و مجروح شدن جمع بیشتری از ارادتمندان به اهل بیت نبوت در روز شهادت حضرت صدیقه ی طاهره سلام الله علیها انجامید موجب تأسف و تأثر و نگرانی فراوان اینجانب گردید. تعرض به جان مردم مؤمنی که برای عبادت خداوند و عرض ارادت به اهل بیت علیهم السلام در خانه ی خدا گرد آمده اند جنایت بزرگی است که خداوند مرتکبان و مسبّبان آن را نخواهد بخشید: وَ مَن یَقتُل مُؤمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فیها وَ غَضِبَ اللهُ عَلَیهِ. مباشران این جنایت اگر چه ممکن است بر اثر عصبیت و جهل مرتکب این گناه بزرگ شده باشند لیکن نمی توان تردید کرد که دست طراحان سیاسی برخی قدرتهای مداخله گر و دستگاههای جاسوسی آنان نیز به خون بیگناهان این حادثه ی خونین آلوده است. ایجاد فتنه و آشوب و برادرکشی میان مسلمانان در کشورهای این منطقه و در کشور عزیز ما یکی از هدفهای همیشگی دشمنان جمهوری اسلامی بوده و تنها با هوشیاری مردم و پیگیری مسئولان میتوان جلو این خباثت و رذالت سیاسی را گرفت. لازم است مردم مؤمن و بیدار زاهدان و دیگر شهرها در آن استان و همه جای کشور توجه کافی به توطئه ی دشمنان داشته باشند و با حفظ یکپارچگی و وحدت اسلامی و ملی، دشمنان ایران و اسلام را ناکام سازند. لازم است علما و معتمدان اهل تسنن در آن استان مواضع قاطع خود را در بیزاری از مفسدانی که بنام دفاع از اهل سنت دست به چنین جنایاتی میزنند، بار دیگر صریحاً ابراز نموده مردم را از کید و مکر دشمن آگاه سازند، و نیز لازم است علما و متنفذان شیعه همگان را از نیت شوم دشمنان که ایجاد کینه های مذهبی و قومی است مطلع ساخته از واکنشهای نسنجیده و عصبی جلوگیری نمایند. مسئولان و مأموران امنیتی و سیاسی باید با هوشیاری و جدیت از امنیت عموم مردم مسلمان پاسداری نموده عاملان این جنایت را به پنجه ی عدالت بسپرند. اینجانب به خانواده های داغدار، همدردی و تسلیت خود را معروض داشته علو درجات برای شهیدان و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سیدعلی خامنه ای      

8 خرداد 1388       

4 جمادی الثانی


شنبه 88 خرداد 9 , ساعت 7:22 صبح

 

1-جعفر فصیحی

2-هادی فصیحی

3-اصغر خسروی

4-حسنعلی(حسین) مال امیری

5-احمد مال امیری

6-علی گودرزی

7-سید علی موسوی

8-محمد تقی(رضا) شمسی

9-امیر حسین شمسی

10-سردار اصغر قجاوند

11-اکبر قجاوند

12-احمد قجاوند

13-عباس قجاوند

14-حسین(امیر حسین) قجاوند

15-ید الله قجاوند

16-علی قجاوند

17-احمد(احمد رضا) خلجی

18-اسدالله خلجی

19-عباسعلی خلجی

20-براتعلی خلجی

21-عباس خلجی

22-حسین خلجی

23-محمد خلجی

24-اکبر خلجی

25-مطلب قجاوند


شنبه 88 خرداد 9 , ساعت 7:18 صبح

                                                       

              شهداء از ماندگارترین چهره های انقلاب اسلامی هستند ،این رسم جاودانه مردن نیست که عادت سرخ شهیدان را در بهار خاطره ها فراموش کنیم . باید شهیدان را سرود ،باید شهید را نقاشی کرد،باید زینب شد و بغض مانده در گلوی لاله را شکست،باید از کوی شهیدان عبور کرد ،باید به ندای رهبر لبیک گفت :که نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روز مره به فراموشی سپرده شوند. حیات واقعی را شهیدان یافتند زیرا که هنر زیبا زندگی کردن را با خون بر تابلوی حیات و با قلم معرفت به رنگ عشق و محبت ترسیم کردند . خوب که به این تابلو می نگری معنای این جمله را می فهمی:

شهادت هنر مردان خداست

در  روز پنجشنبه مورخ 7/3/88 راس ساعت 9 صبح لغایت 14 در ایام ،سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و هم آوا با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) با شهیدان ،این پرچمداران استقلال و شرف بار دیگر خانواده معظم شهداء ،جانبازان و آزادگان و ایثارگران فرهنگی ،هشت سال دفاع مقدس و جمعی ازبسیجیان و مسئولان شهرستانهای فریدن ،فریدونشهر ،چادگان و بخش بوئین میاندشت در معیت سردار ملکی جانشین محترم  فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به یاد 14 کبوتر خونین بال  دهستان کرچمبو جنوبی (روستای بلطاق) در محل حسنیه  علی ابن ابیطالب بلطاق گردهم آمدیم تا با راه سرخشان تجدید پیمان کنیم که تا طلوع خورشید عدالت گستر جهان حضرت ولی عصر (عج) لحظه ای در پاسداری از آرمانهای مقدسشان از پای ننشینیم .

حضور چشمگیر مردم شهید پرور به ویژه اهالی محترم  روستاهای  بلطاق،قلعه اخلاص،تیرکرت،ماهورک ،دره ساری و تنگه بید و سایر روستا های همجوار  در یادواره شهدای دهستان کرچمبو جنوبی ، گواه صادقی بر عزم راسخشان بر ادامه ی راه خونبار شهیدان هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با حماسه سازان علم و ایثاراست.

برنامه های این یادواره:

تلاوت قرآن مجید/سرود جمهوری اسلامی/ خیر مقدم گویی فرماندهی سپاه ناحیه فریدن جناب سرهنگ حیدری/ارایه گزارش یادواره توسط فرمانده پایگاه مقاومت شهدای بلطاق برادر جهانگیری/سخنرانی سردار ملکی/قرائت شعر توسط یکی از برادران شهدا/مداحی برادر جهانگیری/اهداء لوح یادبود و هدیه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران/پذیرایی و اقامه نماز

سردار ملکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و اشاره به مقام و منزلت حضرت زهرا(س) وظیفه فعلی ملت را حضور در انتخابات به صورت همه جانبه نه حضور حداکثری دانست و دقت در انتخاب فرد اصلح با توجه به رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری را یاد آوری نمودند .

از ویژگیهای فرد اصلح: قبول ولایت فقیه و نظام اسلامی به عنوان مهمترین اصل،شجاعت و ساده زیستی / کاندیداهای که دشمن برای آنها کف می زند خوشحال نباشند /ببینید پشت سر بعضی کاندیدها چه کسانی صف کشیده اند /بسیج و سپاه از ارزشها دفاع میکنند و مدافع ارزشها و اصول نظام و انقلاب هستند و هر کس به اصول و ارزشها بها دهد و عمل کند ما از آن دفاع می کنیم چون وظیفه ما همین است.

نام شهدای دهستان کرچمبو جنوبی:مصطفی خسروی-حسین جهانگیری-غلامرضا حاجعلی-جمال الدین جهانگیری-فریبرز جهانگیری-علی رحیمی-فتح اله بهرامی-جواد بیات-محمد صادق احمدی-علی اصغر روز بهانی-محمد دویستی- محمد علی جهانگیری-عباس صفری-سهراب جهانگیری
چهارشنبه 88 خرداد 6 , ساعت 8:29 صبح

                                       

                         

ایام شهادت بی بی دوعالم مادر امامت و دختر ولایت بر تمامی مسلمین جهان تسلیت باد 



دوشنبه 88 خرداد 4 , ساعت 3:10 عصر

*به کسی رای بدهید که مردمی و ساده زیستباشد و اهل اشرافیگری نباشد.

*کسانی سر کار نیایند که در مقابل دشمنان دست تسلیم بالا برده و آبروی ملت را ببرند

*انتخابات یک وسیله است برای بالا بردن  توان کشور

*عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می دهد(این بی بندو باری در اظهار نظر ها علیه دولت چیزی نیست  که خداوند به آسانی از آن بگذرد)


پنج شنبه 88 اردیبهشت 31 , ساعت 7:3 صبح

سالروز شهادت دخت پیامبر اولین مدافع ولایت و امامت  را به همه  مدافعان حریم ولایت و امامت  و به محضر فرزند برومندش حضرت مهدی (عج)تسلیت عرض می نمائیم.

 

بر حاشیه برگ شقایق بنویسید                 گل تاب فشار در و دیوار ندارد

 

السلام علیک ایتها الصدیقه الشهید ه                   السلام علیک ایتها المظلومه المغضوبه

 

13 جمادی  الاول مصادف با شهادت حضرت فاطمه (س) می باشد . پیامبر خدا درباره اش فرمود :

بزرگترین نعمتی که خداوند به او داده این است که پدری چون من و همسری چون علی و فرزندانی چون حسن و حسین دارد هنگامی که در قبر از او بپرسند پیامبرت کیست می گوید پدرم و چون از او سئوال کنند امامت کیست می گوید شوهرم علی.

راه و رسم زندگی او کاملا نمونه و عالی است .

از لحاظ عبادت ،در میان امت بی نظیر است به قدری هنگام عبادت روی پاها ایستاد که پاهایش ورم کرد.در پاسخ این سئوال که بهترین کار برای یک زن چیست به پدر جواب داد اینکه او مردی را و مردی او را نبیند  اینجا بود که پیامبر خدا او را در آغوش کشید و نوازش کرد  پس از مرگ پیامبر هر گز  خنده بر لبانش نقش نبست تنها یکبار ، هنگامی که شکل تابوت مخصوصی که مطابق سفارش خودش طوری ساخته بودند که حجم بدن در آن نمایان نبود ،تبسم کرد.(به نقل از نشریه نصحیت شماره 11 18/8/71)

تمام ابعادی که برای زن متصور است و برای یک انسان متصور است در فاطمه زهرا سلام الله علیها جلوه کرده و بوده است. (امام راحل ره)

 

تجلیل از مقام فاطمه (س) تکریم ایمان ،تقوا،علم،ادب،شجاعت، ایثار ،جهاد و شهادت و در یک کلمه مکارم اخلاق است .(مقام معظم رهبری)

 

زهرا که از او دین خدا شد محکم         بسیار زامت پدر دید ستم

با سقط جنین او به عالم گردید         یک ثلث ز سادات بنی فاطمه کم


پنج شنبه 88 اردیبهشت 31 , ساعت 7:3 صبح

سوم خرداد

روز مقاومت و پیروزی و فتح خرمشهر

در عملیات بیت المقدس را گرامی می داریم

و یاد و خاطره ی شهیدان گلگون کفن به ویژه شهدای روستای بتلیجه را ارج می نهیم.


شنبه 88 اردیبهشت 26 , ساعت 5:12 عصر
مردم سعى کنند صالح‏ترین را انتخاب کنند. آن کسانى که نامزد ریاست جمهورى میشوند و در شوراى نگهبان صلاحیت آنها زیر ذره بین قرار میگیرد و شوراى نگهبان صلاحیت آنها را اعلام میکند، اینها همه‏شان صالحند. اما مهم این است که شما در بین این افراد صالح، بگردید و صالح‏ترین را پیدا کنید. این جا جائى نیست که من و شما بتوانیم به حداقل اکتفاء کنیم؛ دنبال حداکثر باشید؛ بهترین را انتخاب کنید.
بهترین کیست؟ من نسبت به شخص، هیچ‏گونه نظرى ابراز نمیکنم؛ اما شاخصهائى وجود دارد. بهترین، آن کسى است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمى باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافیگرى خودش نباشد. آفت بزرگ ما اشرافیگرى و تجمل‏پرستى است؛ فلان مسئول اگر اهل تجمل و اشرافیگرى باشد، مردم را به سمت اشرافیگرى و به سمت اسراف سوق خواهد داد. اینى که ما گفتیم امسال، سال حرکت به سوى اصلاح الگوى مصرف است، یعنى امسال سالى است که ملت ایران تصمیم بگیرد که با اسراف مبارزه کند. نمیگوئیم بکلى و یکباره و در طول یک سال، اسراف تمام بشود؛ نه، ما واقع‏بین‏تر از این هستیم؛ میدانیم این کار مال سالیان پى در پى است و باید کار بشود تا به این فرهنگ برسیم؛ باید این کار را شروع کنیم.
بیانات در جمع مردم استان کردستان‏ در میدان آزادى سنندج‏

شنبه 88 اردیبهشت 26 , ساعت 5:10 عصر
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از سفر به استان کردستان، صبح امروز(شنبه) در اجتماع بسیار پرشور مردم مؤمن، پرمحبت و دلاور مریوان «عزت ملی» را عاملی بسیار موثر در آینده درخشان ملت ایران خواندند و تاکید کردند: و این آینده پرشکوه متعلق به جوانان است با تکیه بر نسخه های « اسلامی، ملی و بومی» و پرهیز از نسخه های بیگانه محقق خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که در استادیوم ورزشی زاگرس مریوان برگزار شد، مبارزه با بیگانگی را که به دنبال تحقیر و ذلت ملت هستند، زمینه ساز عزت ملی دانستند و خاطرنشان کردند: دشمنان این سرزمین بزرگ، در پیشرفت و عظمت ایران اسلامی هیچ منفعتی برای خود نمی بینند بنابر این هر نوع وابستگی به «نسخه های بیگانه نوشته» خلاف منافع ملی و تخریب کننده «استقلال و عزت و آبادانی» کشور است.
رهبر انقلاب اسلامی ناتوانی نظام سرمایه داری غرب را در مقابله با بحرانهای اقتصادی، دلیل روشنی بر ضعف «شیوه های مدیریتی کشورهای غربی» دانستند و افزودند: مسئولان، ملت و به خصوص جوانان و اندیشمندان در این واقعیت، تامل و تدبر کنند.
ایشان اسلام ناب یعنی اسلام «قرآن، سنت و اهل بیت» را مبنا و شکل دهنده نسخه اصیل حرکت و پیشرفت ملت و نظام برشمردند و افزودند: ما کسی را به اسلام متحجر و تنگ نظرانه دعوت نمی کنیم بلکه اسلامی که ما آن را علاج دردها و تضمین کننده پیشرفت و تعالی کشور می دانیم، اسلامی است که انسان را به «تعقل و تفکر و تدبر» فرامی خواند و قادر است حرکت تاریخی و پرشکوهی همچون انقلاب اسلامی را به وجود آورد.
حضرت آیت الله خامنه ای، از کسانی که در زمانهای مختلف از جمله در دوران انتخابات برای جلب توجه مردم، به تکرار حرفهای غربی ها می پردازند انتقاد کردند و افزودند: اینگونه حرفها هیچ امتیازی محسوب نمی شود بلکه مخالفت با تفکر و هویت «اسلامی- ایرانی» به شمار می آید.
ایشان در بخش دیگری از سخنانشان کردستان و مریوان را سرزمین سرشار از «شکوه دلاوری و زیبایی طبیعی» و مالامال از «احساس محبت و وفاداری» خواندند و افزودند: این منطقه را جزو نعمتها و برکاتی می دانم که پروردگار به کشور و نظام، اعطا کرده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سفر خود به مریوان و منطقه دزلی در سال 59 و در اوج حمله صدام بعثی به ایران افزودند: دشمنان پیشرفت ملت با اتکاء به عناصر مزدور و وابسته می خواستند میان مردم این منطقه بسیار مهم و حساس با مردم دیگر مناطق کشور، دره ای عمیق از بی اعتمادی ایجاد کنند اما کردستانی های مؤمن، غیور و وفادار، این توطئه را به خوبی ناکام گذاشتند که نسل جوان کشور و این منطقه ، باید با این واقعیات عبرت آموز، به خوبی آشنا شود.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حملات شیمیایی و دیگر جنایات صدام، حوادث تلخ 8 سال دفاع مقدس در مناطق غربی از جمله کردستان را آزمایشگاه بزرگی برای اثبات فریبکاری و دروغ بودن ادعاهای حامیان صدام و مدعیان حقوق بشر دانستند و افزودند: فراز و نشیب های سی سال «استقامت و پیروزی» ملت ایران، به عنوان درسهایی آموزنده برای جوانان تبیین شود تا وزن و ماهیت واقعی تبلیغات امروز استکبار برای آنان روشن تر گردد.
حضرت آیت الله خامنه ای، اعتراف سیاستمداران و سیاست سازان دنیا را به جایگاه منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران، نشانه ای از ثبات و اقتدار کشور برشمردند و افزودند: نظام اسلامی به فضل الهی در موقعیتی قرار گرفته که می تواند بر روی «طرحهای بلند مدت پیشرفت و شکوفایی» متمرکز شود.
ایشان سند چشم انداز 20 ساله را، راهنما، جهت دهنده و دستور کار حقیقی مسئولان قوای مختلف و دستگاههای گوناگون دانستند و خاطرنشان کردند: برای دستیابی به اهداف این سند بسیار معتبر و مهم، هم مسئولان و هم مردم وظایف سنگینی بر عهده دارند و باید مراقب باشیم که دشمنان پیشرفت کشور اذهان را به مسائل فرعی معطوف نکنند.
حضرت آیت الله خامنه ای با قدردانی از همت تحسین برانگیز مسئولان کشور برای حل مشکلات و کمبودها، به جلسه دیشب اعضای هیئت دولت با ایشان اشاره کردند و افزودند: مسئولان دولت با شناخت دقیق از واقعیت ها، تصمیمات خوبی برای مناطق مختلف کردستان از جمله مریوان اتخاذ کرده اند که امیدواریم بطور کامل عملی شود.
حضرت آیت الله خامنه ای سرمایه گذاری صنعتی و کشاورزی در کردستان را کاری ضروری و زمینه ساز ایجاد اشتغال مولد دانستند و افزودند: متاسفانه برخی جوانان منطقه به علت نبود اشتغال کافی، برای معیشت خود به ناچار به راههای غیرقانونی و غیرصحیح از جمله قاچاق روی می آورند و اقتصاد کشور را به این بلیه و ویروس بشدت خطرناک مبتلا می کنند.
ایشان تاکید کردند: مشکل اشتغال در این منطقه باید با تلاش دولت، همکاری مردم و سرمایه گذاریهای لازم حل شود تا جوانان مومن و خوب ما، از سر استیصال به راههای غیر مشروع روی نیاورند.
رهبر انقلاب اسلامی، امنیت را شرط لازم برای سرمایه گذاری، تولید ثروت و پیشرفت خواندند و یادآوری کردند: دشمنان پیشرفت ملت، سعی می کنند با ایجاد ناامنی جلوی سرمایه گذاری در منطقه را بگیرند اما نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به کمک مردم و «جوانان رشید و وفادار منطقه» با عوامل ناامنی بشدت برخورد می کنند و به فضل الهی، مجال ایجاد هرگونه ناامنی را از دشمنان سلب خواهند کرد.
رهبر انقلاب اسلامی، از جمله اهداف سفر به استان کردستان را جلب توجه مردم سایر مناطق کشور به منطقه «پر استعداد، سرسبز و زیبای» کردستان و گسترش ارتباطات عاطفی اقوام مختلف ملت اعلام کردند و افزودند: کرد، فارس، ترک، لر، بلوچ و همه اقوام این سرزمین تاریخی، پیکره واحدی به نام ملت عظیم ایران را شکل می دهند.
ایشان، در پایان سخنانشان ایستادگی ملت و پایبندی به شعارهای انقلاب را بزرگترین پشتوانه کشور و دولت برای حرکت و پیشرفت در عرصه های مختلف برشمردند و افزودند: اقتدار حقیقی ملت و نظام در گرو وفاداری مستمر به آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی است.
قبل از سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی دراجتماع پرشکوه مردم مریوان، ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان، با اشاره به محبت عمیق و دیرینه مردم این منطقه به حضرت آیت الله خامنه ای خیر مقدم گفت.

شنبه 88 اردیبهشت 26 , ساعت 5:5 عصر




روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ‌ای به برخی اظهارات و مندرجات تبلیغات انتخاباتی درباره نحوه مشارکت بسیجیان در انتخابات پاسخ داد.

 در این بیانیه با تاکید بر این که جنجال آفرینی برخی رسانه‌ها و سخنان نسنجیده و فرافکنانه با اهداف خاص هرگز این نیروی مخلص و فداکار را از صحنه خدمت به ملت و کمک به تامین امنیت و استحکام کشور خارج نخواهد ساخت، تاکید کرد: مقررات مربوط به نظامیان صرفا شامل بسیجیان ویژه (پاسداران افتخاری) می گردند که طبق «بند ج ماده 13قانون مقررات استخدامی سپاه» پرسنلی هستند که صلاحیت های یک پاسدار را دارا می باشند و پس از گذراندن آموزش های مطروحه در آن قانون سازماندهی گردیده و متعهد می گردند تا به هنگام نیاز به طور تمام وقت در اختیار سپاه قرار گیرند و بند ماده 16این قانون، ممنوعیت برای عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی را تنها مخصوص این بخش از بسیجیان قلمداد نموده است. قانونگذار در تعریف بسیجیان فعال و عادی نیز به گونه ای برخورد نموده است که یقینا اطلاق عنوان «نظامی» با ضوابط و تعاریف خاص خود بر آنان، فاقد وجاهت قانونی است.»

در بخش دیگری از بیانیه سپاه تصریح شده است: «البته مقوله ممنوعیت دخالت نظامیان و آن دسته از بسیجیانی که توضیح داده شد امری بدیهی است که مورد تاکید حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده و قوانین موضوعه کشور نیز بر آن تصریح دارند و سپاه نیز همواره پایبندی خود را به آن نشان داده است لکن معمولا در موسم انتخابات از سوی برخی اشخاص، جناح ها و رسانه ها مطالبی مطرح می شود که منجر به فضاسازی هایی علیه این نیروهای خدوم و متعهد کشور و بسترسازی برای عملیات روانی و هجمه های ناجوانمردانه دشمنان می گردد. این موضوع در انتخابات دوره هشتم ریاست جمهوری اسلامی نیز منجر به مکاتباتی بین سپاه، ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر کشور وقت (آقای موسوی لاری) و رئیس جمهور سابق (جناب آقای سیدمحمد خاتمی) گردید که پس از بررسی حقوقی و قانونی توسط معاون حقوقی و امور مجلس وقت ریاست جمهوری (جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای صدوقی) عدم ممنوعیت قانونی برای عضویت و هواداری بسیجیان عادی و فعال از احزاب و گروههای سیاسی مورد تاکید قرار گرفت و ممنوعیت های مندرج در قانون را صرفا برای پرسنل بسیجی ویژه دانستند.


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ