سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال در یکی از کتاب هایش چنین نازل کرده است : «بنده ام ! به حقّ خودم سوگند که من دوستدارت هستم . پس به حقّ خودم بر تو، سوگندت می دهم که مرا دوست بدار» . [إرشاد القلوب]
 
سه شنبه 88 تیر 9 , ساعت 7:17 صبح

دوشنبه 8 تیر 1388 - 12:48 
در بازدید 3 ساعته صورت گرفت:
تاکید رییس جمهور بر لزوم تسریع در احداث آزادراه تهران - شمال

     

رییس جمهور احداث آزادراه تهران – شمال را آرزوی تاریخی ملت ایران و کاری بسیار بزرگ و عظیم دانست و تصریح کرد : امروز چشم انداز آزادراه تهران – شمال روشن است و باید به سرعت این آزادراه را به عنوان یک فرصت احداث و تکمیل کرد.
دکتر محمود احمدی نژاد پس از بازدید سه ساعته از بخش های مختلف آزادراه تهران – شمال و عبور از تونل در حال احداث تالون به طول 4870 متر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز از دهها نقطه کار احداث آزادراه تهران – شمال به سرعت پیگیری می شود ، اظهار داشت : هر اقدامی که لازم است باید به سرعت انجام شود و اگر منابع برای تکمیل آزادراه تهران – شمال مورد نیاز است باید تامین گردد .
رییس جمهور آزاد راه تهران – شمال را بخشی از یک طرح بزرگ عنوان و تاکید کرد : باید در خود مازندران نیز امکانات تفریحی و جاده های مناسب ایجاد شود و از همین رو طرح آزادراه حاشیه خزر در دستور کار دولت قرار دارد.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه زندگی بدون تفریح بازدهی مناسب ندارد ، گفت : آزادراه تهران –شمال فقط یک طرح ارتباطی نیست بلکه جنبه های اجتماعی نیز دارد؛ زیرا تهران با 8 میلیون نفر جمعیت به نسبت از امکانات رفاهی مناسب برخوردار نیست.
رییس جمهور با بیان اینکه منطقه یک به عنوان مهمترین بخش آزادراه تهران – شمال به سرعت در حال احداث است و امیدواریم این بخش ظرف سه سال آینده تکمیل شود.
دکتر احمدی نژاد با اشاره به ابتکارات انجام شده برای بهره برداری از آزادراه تهران – شمال در کوتاهترین زمان ممکن گفت : یک باند بزرگراه تهران – شمال مورد بهره برداری قرار گرفته است تا در مواقع خاص از جاده موجود چالوس و یک باند آزادراه به صورت رفت و برگشت تردد انجام شود.
رییس جمهور آزادراه تهران – شمال را عبور مستقیم از البرز دانست و خاطر نشان کرد: مسایل زمین شناسی در این طرح بسیار پیچیده و کار سخت است ؛ اما همه تلاش می کنند تا این آرزویی دیرینه ملت ایران به سرعت محقق شود .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ