سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاش تازیانه هایی بر سر یارانم بود تا درحلال و حرام تفقّه می کردند . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 92 تیر 31 , ساعت 7:44 صبح
مدیر دادگستری شهرستان فریدن:
توجه به مشکل آب شرب فریدن حیاتی و ضروری است

مدیر دادگستری شهرستان فریدن گفت: مشکل آب همواره یکی از چند ماه گذشته به لحاظ اهمیت موضوع و وضعیت نامناسب آن یکی از مسائل مطرح در جلسات شورای تامین شهرستان بوده است.

خبرگزاری فارس: توجه به مشکل آب شرب فریدن حیاتی و ضروری است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، جمشید رضایی صبح امروز در جمع مسئولان استانی و شهرستانی ضمن تقدیر از رصد و پیگیری مستمر مشکل آب شرب مردم شهرستان توسط فرماندار شهرستان تاکید کرد: مسائل اجرایی علی الاصول در ابتدا به دادگستری و حوزه کار قضا مربوط نمی‌شود مگر اینکه دچار بازتاب‌ها و اشکالاتی شود که دادگستری به منظور حفظ حقوق و جلوگیری از تضییع حقوق ضرورت به مداخله را تشخیص دهد.

وی افزود: واقعیت این است که مشکل آب شرب شهرستان فریدن مدتی است نمود پیدا کرده و به لحاظ اینکه این موضوع می‌تواند یک تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شود دادگستری روند حل مشکل در دستگاه‌های مربوطه را رصد می‌کند تا در صورت ضرورت مداخله لازم را داشته باشد.

مدیر دادگستری فریدن تاکید کرد: نکته پراهمیت و قابل توجه آنست که باید اقدامات انجام شده در راستای حل مشکل به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم از پیگیری آن اطمینان حاصل کنند. 

وی افزود: آنچه مسلم است فرماندار شهرستان در این مدت اقدامات جدی و موثری را صورت داده‌اند که قابل تقدیر است، اما در راستای حل مشکل حمایت جدی مسئولان استان نیز امری ضروری است.

رضایی در خاتمه به خروج آب‌های جاری از شهرستان اشاره کرد و افزود: باید برای مشکل آب راهکار مناسبی اتخاذ شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ