سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانشمندان، حبّ ریاست است [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 86 بهمن 29 , ساعت 10:42 عصر

 بسم  الله الرحمن الرحیم

                                      وصیتنامه بسیجی شهیدحسین مال امیری


من گناهکار حسین مال امیری – اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد عبده و رسوله و اشهد ان علیاً ولی الله

گواهی می دهیم که ائمه معصومین بر ما حجت داشته و امروز اطاعتشان بر ما واجب است ، پیروی از آنها باعث نجات و مخالفت با آنها موجب عذاب. ،آنها امامان شفیعان روز جزاء هستند .

انا لله و انا الیه الراجعون – اینجانب خود را لایق وصیت نمی دانم ولی بنا براین اینکه وصیت بعد از رفتن هرکس راهنمای راه و بیانگر هدف اوست من هم برحکم وظیفه چند کلمه می نویسم ، شخصی هستم معتقد به انقلاب اسلامی ایران و رهبری ولایت فقیه حضرت امام خمینی روحی  له الفداء ........... از مردم می خواهم پشتیبان ولایت فقیه باشند راه شهدای ما راه حق است و می خواهم آنها مرا ببخشند و شفاعت مرا در روز جزاء و از خدا می خواهم که ادامه دهنده راه آنها باشم . آنها ئیکه با بودنشان بما درس ایثار داده اند با جهادشان درس مقاومت و با رفتارشان درس عشق بر ما آموختند .

از خانواده شهداء و مفقودین واسراء می خواهم صبر پیشه کنند که چرا دنیا فانی است و ما معتقد به معاد هستیم و انشاء الله انتقام این مظلومین را با مظلوم کربلا یکجا خواهیم گرفت با خانواده های معلولین و مجروحین و اسرا و شهداء با خوش اخلاقی برخورد کنند چرا که این عزیزان احتیاج به مراقبت و محبت بیشتری دارند . انشاء الله خداوند به شما اجر و عنایت بفرماید دیگر اینکه فرزندان شهداء را فراموش نکنید آنها پدرشان را به خاطر اسلام از دست داده اند و اسلام در مورد یتیمان سفارش زیادی را کرده بخصوص یتیمی که فرزند شهداء باشد ، دیگر از مسئولین محترم و مردم حزب الله می خواهیم که در مقابل آن افرادی که نتوانسته اند از طریق عقیده مردم را از راه انقلاب دور و منحرف کنند والان در کشور به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی حجابی و غیره زدند ، در مقابل آنها ایستادگی کنید  و با حیرت هرچه مقاومتر جلو این فسا را بگیرند و اما پدر و مادر عزیزم امیدوارم که مرا ببخشید و مرا حلال کنید چراکه شما با زحمت زیادی ما را بزرگ کرده اید و با رنج زیاد وسایل راحتی و تحصیل مرا فراهم کرده ایدکه شما کسی هستید که قرآن در مورد عظمت شما فرمود است . و بالوالدین احسانا – یعنی به پدر و مادرتان نیکی کنید . مادر حسینت را حلال کن و از تمام دوستان و آشنایان و اقوام می خواهم  بر من حلالیت بطلبید ، و باز هم از پدر و مادر و کل خانواده ام حلالیت می طلبم و از شما می خواهم مرا حلال کنید و برای من از خدا بخواهید من گنهکار را ببخشد چون من در این دنیا گناهان زیادی انجام داده ام و پیام دیگر این است که به مردم شهید پرور ایران مساجد را خالی نکنید و امام را همچنین تنها نگذارید و در پشت جبهه با دشمنان داخلی مبارزه کنند و مطمئن باشید پیروزی نزدیک است و اگر پشت جبهه مسائلی نباشد پیروزی در جبهه نزدیک و نزدیک تر می شود .

والسلام

18/3/1367

حسین مال امیری

   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ