سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسرآدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 88 تیر 24 , ساعت 7:16 صبح
 

سرلشگر فیروزآبادی:

نیروهای انتظامی در حوادث اخیر سلاح حمل نمی‌کردند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در یادداشتی پیرامون حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد که نیروهای حافظ امنیت کشور هیچ‌گاه از سلاح علیه مردم استفاده نکردند.

سرلشگر فیروزآبادی در این یادداشت با عنوان «رنج نامه یک بسیجی» نوشت: «عوامل دشمن با هدایت استکبار، جنگ خود را در پوشش انتخابات 22 خردادماه آغاز کرد و چون با حضور جانانه چهل میلیونی مردم نتوانست طرفی ببرد بیشتر عصبانی شد و در پی فتنه‌ای تلخ‌تر برآمد، فتنه‌ای با ظاهری مخملی و باطنی خشک و زبر و خشن که فرهنگ و مردم ایران را هدف قرار داده بود.

تصادفی نبود که در 30 خرداد 88، سی خرداد سال 60 را بازسازی کردند؛ تخریب، کشتار و آشوب. به پایگاه های بسیج و مسجد خدا یورش آوردند.

وی با اشاره به برخی اقدامات خرابکارانه آشوبگران در روزهای بعد از انتخابات افزود: «در 30 خرداد آشوبگران و منافقان با چهره‌ای جدید که چندان هم بی‌ارتباط با منافقان سابق نیستند، بر ملت یورش آوردند. وی تصریح کرد: از آنجا که آشوبگران در بین مردم پنهان شده بودند، دست حافظان امنیت برای برخورد با آنها بسته بود و لذا خساراتی بر مردم تحمیل گردید و ما نیز به عنوان حامیان مردم و مسئولان برقراری امنیت شرمنده شدیم. لیکن می‌دانیم که ملت فهیم، خود به این موضوع واقفند و عذر خدمتگذاران خود را می‌پذیرند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ