سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! بدانید دانشی که در آن اندیشیدن نباشد، خیری ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 92 شهریور 30 , ساعت 8:54 صبح

هفته بزرگداشت دفاع مقدس

31 شهریور یادآور خاطره تجاوز ددمنشانه رژیم بعثی عراق به شهر ها و روستا های میهن اسلامیمان است که با همکاری استکبار جهانی ،مزدوران عراقی جنایتهای متعددی را مرتکب شدند.

31 شهریور یادآور مقاومت دلیرانه رزمندگان پرتوان اسلام است که با جوهر رگان خود سند پیروزی امت قهرمان ایران را در دفاع مردانه خود ثبت کردند.

هفته دفاع مقدس یاد آور ایثار و از خود گذشتگی مادران و پدرانی است که فرزند برومند خود را روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند تا به متجاوزین درس مردانگی بیاموزند.

هفته دفا ع مقدس یاد آور آفرینش ایثار ها و جانباز ی های بسیجیان جان بر کف و دلاوران ارتش و پاسداران سلحشور است که با اتکال به خداوند متعال  و اعتماد به نفس توانستند پرچم پر افتخار پیروزی را بر بلندای قله رفیع استقامت ایران برافراشته و سرود فتح و پیروزی سر دهند .

مبارک باد این دفاع مقدس که یاد آور رشادتها و ایثارگریهای شهیدان ،جانبازان آزادگان و همه رزمندگان ظفر مند جبهه توحید می باشد.

باشد که سالهای سال همچون سالهای دفاع مقدس شاهد وحدت و یکپارچگی همه نیروهای اسلامی و انقلابی امت شهید پرور ایران باشیم و همچنان ببینیم که بسیجیان در یادل و سپاهیان دلاور دوشادوش ظفر مندان ارتش جمهوری اسلامی ایران سربلند و استوار به سازندگی و آبادانی کشور پرداخته و به حراست و پاسداری از مرز های مقدس جمهوری اسلامی ایران همت گماشته و جان بر کف آماده اطاعت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله )هستند .

 

 پایگاه مقاومت بسیج شهدای بتلیجه



لیست کل یادداشت های این وبلاگ