سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی را به سوی بهشت برایش هموار گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 93 اردیبهشت 11 , ساعت 9:44 صبح

روز معلم، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است.

معلم، محرم اسرار شاگردان، طبیب بیماری نادانى، شریک اندوه و شادی شاگردان است

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند . انسانهایی با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس ?معلم? ثبت کرده اند. معلم بر لوح جان ها نقش دانش و بینش حک می کند و با تعلیم ، بر دفتر سفید دل ، سرمشق تربیت می دهد . سرچشمه زلال ادب و عرفان او ، گل های سینه دانش آموزان را بارور می کندو چه زیبا سروده اندکه به سان شمعی می سوزدو بشررا از تاریکی جهل و نادانی بیرون  می آورد.

   رنج امروز او ، اعتلای فرهنگ و اندیشه فردای میهن است .او امروز خود را وقف فردای دیگران  می سازد و با این کار ، نام خود را در ردیف نام انبیاء برکتیبه تاریخ نقش می کند.

    با گرامیداشت یاد و خاطره همه معلمان شهید به ویژه اندیشمند متفکر و استاد فرزانه شهید آیت الله مرتضی مطهری و شهید علی گودرزی  ، روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به تمامی جامعه فرهنگیان بتلیجه ای که در جای جای این میهمن اسلامی (تهران بزرگ،اصفهان،ورامین،پاکدشت،بویین میاندشت،برخوار،شاهین شهر ،میمه و ...... )مشغول انجام وظیفه هستند ، تبریک عرض نموده ، سرتعظیم در مقابل مقام شامخ همه این عزیزان فرود می آورم و با آرزوی سلامت،سعادت و بهروزی همه معلمان گرانقدر ،امیدوارم به لطف خداوند منان و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تلاش و همت آنان ، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر دانش آموزان و آینده سازان ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران   باشیم.

مدیر وبلاگ

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ