سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حرص دردانشمند [از بدترین چیزهاست] . [امام حسین علیه السلام]
 
پنج شنبه 93 مرداد 2 , ساعت 6:46 صبح

«روز قدس یک روز بین‌المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان، حرف حقی را که استکبار بیش از شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه‌گذاری کرده بود، فریاد می‌کنند. (حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای)

 

حمد و سپاس خدای قادر و متعال را که به ملت های مسلمان توفیق درک لیالی قدر و روز قدس را که از ایام‌الله است عنایت فرمود. سپاس خدایی را که همواره پشتیبان مظلومان و ستمدیدگان بوده و بر طبق وعده‌ای که فرموده به آنان برتری بخشیده است. به راستی چنین خدایی پرستیدنی است، خدایی که "انتفاضه سنگ" را به "انتفاضه موشک" مبدل می‌گرداند، خدایی که هیمنه ارتش‌های تا دندان مسلح را فرو می‌ریزد، خدایی که وحشت و ترس از رودررویی با رزمندگانش را در دل دشمنانش می‌نشاند؛ آری هرچه هست اوست و دیگر هیچ ...

 

مروری بر وقایع و حوادث تاریخی از ابتدای اشغال سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمین جهان نشان می دهد رژیم جنایتکار و کودک‌کُش اسرائیل تنها منطقش کشتار و غارت مردم بی دفاع و مظلومی است که جرمشان ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و بی عدالتی است و هرگز نتواسته مردانه و رودررو با رزمندگان مقاومت به نبرد بپردازد لذا ناجوانمردانه مردم بی‌دفاع را زیر آتش بمب و توپخانه قرار داده اما دست قدرت الهی مقدر فرموده است تا مستضعفین و مظلومان بر مستکبرین و زورگویان تفوق یابند.

 

اما ناجوانمردانه‌تر از رژیم صهیونستی رژیم های دست نشانده دولت های عربی منطقه و مجامع بین المللی داعیه‌دار به اصطلاح حقوق بشر و پیروان شعار "نه غزه و نه لبنان" هستند که با سکوت خفت‌بارشان شریک جرم قتل عام زنان و کودکان گشته اند و در این میان متأسفانه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مدد رسانه‌های استکباری در سایه جام جهانی فوتبال مورد غفلت واقع گردید.

 

با این حال اگرچه ملت مظلوم فلسطین صدمات مادی و انسانی فراوانی متحمل شده اند اما در عمل ثابت کرده اند که تعداد کشته ها و زخمی ها تعیین کننده پیروز میدان نبرد نبوده و نخواهد بود؛ آنچه پیروزی را رقم می زند میزان استقامت و پایداری بر اساس روح ایمان و اعتقاد به خدای متعال است که بحمدالله ملت فلسطین نه تنها دارای چنین روحیه ای است بلکه این ملت پس از گذشت 60 سال تبدیل به "اسطوره مقاومت" شده است.

 

"انتفاضه موشکی" مردم غزه نشان داد بیداری اسلامی و برخلاف تصور سردمداران استکبار بعد از سرکوب انقلاب مصر تلاش‌های مذبوحانه گروهکی مانند داعش، همچنان در سراسر جهان اسلام زنده و پویاست و علیرغم خواست دولت‌های مزدور غربی به پشتیبانی مردم غزه برخاسته‌اند.

 

اکنون فرصت برای حمایت مادی و معنوی از مردم فلسطین فراهم گشته و وظیفه حکم می‌کند تا با تمام توان در روز قدس شکست سنگین دیگر را بر پیکر شکننده رژیم صهیونیستی وارد سازیم.»



لیست کل یادداشت های این وبلاگ