سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکّر مایه زندگانی دل بیناست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 دی 7 , ساعت 10:59 عصر

3 شهید و 7 زخمی در شب خونین گلپایگان

در درگیری مسلحانه سارقان با ماموران نیروی انتظامی، سه مامور نیروی انتظامی از جمله محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فریدن،ظهر شنبه یک سرقت مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز در استان لرستان انجام شد و پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند.

پس از آن درگیری‌ها به سمت روستای سعیدآباد شهرستان گلپایگان کشیده شده و ماموران نیروی انتظامی پس از ورود سارقان به این شهر با آنها درگیر شدند.

در این بین سارقان یک دانشجوی گلپایگانی را که از خمین به طرف گلپایگان آمده بود را گروگان می‌گیرند و زمانی که به منطقه مَرغ ـ مرز بین خمین و گلپایگان می‌رسند این گروگان را به ضرب گلوله از ناحیه دست و پا مجروح می‌کنند و بعد از آن به طرف کمربندی آیت‌الله محمدی گلپایگان آمده و با ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد می‌کنند و یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی را از ناحیه پا مجروح کرده و به سوی خودروی راهنمایی و رانندگی تیراندازی کردند.

پس از این ماجرا سارقان به خودروی نیروی انتظامی برخورد می‌کنند و محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ، افسر راهنمایی و رانندگی و سرباز وی را به شهادت رسانده و و اسلحه و ماشین پلیس را با خود می‌برند.

این سارقان پس از آن به طرف روستای وانشان خوانسار رفته و در آنجا ماشین پلیس را به آتش کشیده و دو سرباز دیگه را هم مجروح می‌کنند.

دو نفر از مجروحان بدحال به بیمارستان اصفهان اعزام شدند و 5 نفر دیگر در بیمارستان و اتاق عمل هستند.

حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده بسیج استان اصفهان با ورود به گلپایگان و تشکیل شورای تامین شهرستان، مامور رسیدگی به این موضوع شده است.

گفتنی است سارقان راننده محمدعلی یوسلیانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان را نیز به گروگان گرفته‌اند.

آخرین خبرها حاکی از آن است که بامداد امروز رسول زرگرپور – استاندار اصفهان به منظور بررسی ماجرا به گلپایگان رفت و  سارقان مسلح هنوز راننده فرمانده بسیج گلپایگان را آزاد نکرده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان: عملیات پلیس برای دستگیری سارقان همچنان ادامه دارد و تا کنون هیچ یک از آن‌ها دستگیر نشده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان: با اشرافیت کامل و جامع ماموران انتظامی و همکاری شورای تامین استان و شهرستان، اطلاعات دقیق‌تری به دستمان رسیده است و به زودی ضاربین به مردم متدین گلپایگان معرفی می‌شوند.
 زرگرپور: پیرامون درگیری مسلحانه به سرنخ‌های خوبی رسیده‌ایم

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح داشت: در آینده ای نه چندان دور خبرهایی در مورد باند سارقین به مردم خواهیم داد.

وی همچنین تعداد سارقان فراری را دو نفر عنوان کرد و افزود: رد این دو نفر را در جغرافیای استان اصفهان دنبال کرده ایم و در چند استان همجوار نیز رد آنها را پیگیری می کنیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ