سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابن جریر طبرى در تاریخ خود از عبد الرحمن پسر ابى لیلى فقیه روایت کرده است ، و عبد الرحمن از آنان بود که با پسر اشعث براى جنگ با حجاج برون شد . عبد الرحمن در جمله سخنان خود در برانگیختن مردم به جهاد گفت : روزى که با مردم شام دیدار کردیم ، شنیدم على ( ع ) مى‏فرمود : ] اى مؤمنان آن که بیند ستمى مى‏رانند یا مردم را به منکرى مى‏خوانند و او به دل خود آن را نپسندد ، سالم مانده و گناه نورزیده ، و آن که آن را به زبان انکار کرد ، مزد یافت و از آن که به دل انکار کرد برتر است ، و آن که با شمشیر به انکار برخاست تا کلام خدا بلند و گفتار ستمگران پست گردد ، او کسى است که راه رستگارى را یافت و بر آن ایستاد ، و نور یقین در دلش تافت . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 94 اردیبهشت 29 , ساعت 10:12 صبح

 

چهل روز است که دلتنگی های غروب را با بودن در کنار مزارش سپری کردیم و ناباورانه روزهایمان را به شبهایمان گره زدیم و شبهایمان را به امید آن که هلال ماهگونش را یک بار دیگر در خواب به نظاره بنشینیم، به صبح رساندیم . طنین صدای دلنشینش همچنان در گوش ما، مهربانیش در قلب ما و زیبایی چهره اش همیشه در یاد ماست .

 

ز هجرانت پدر جان، اشکباریم
ز مرگت جان بابا، بی‌قراریم  

بزرگی، رهبری از دست ما رفت
گلی از گلشن امید ما رفت

مراسم چهلم روز درگذشت مرحوم حاج اسدالله خلجی روز 5 شنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه از ساعت 6  بعد از ظهر لغایت 10 شب در منزل آن مرحوم  واقع در روستای سردار پرور بتلیجه برگزار    می گردد.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ