سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ شما نزد خداوند، خوش خوترین های شما هستند ؛ آنان که فروتنی می کنند و با دیگران الفت می گیرند و دیگران با آنان، الفت می گیرند [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 94 آبان 6 , ساعت 8:37 عصر

            اصفهان – ایرنا – بیست و هشتمین یادواره شهدای روستای بتلیجه استان اصفهان، پنجشنبه با حضور مردم و مسئولان در منزل شهید احمد خلجی برگزار شد.

                      

به گزارش ایرنا، امام جمعه بوئین میاندشت در این مراسم با اشاره به ماه محرم، گفت: هدف امام حسین (ع) در این قیام احیای امر به معروف و نهی از منکر و عمل به سیره رسول اکرم (ص) بود.
حجت الاسلام و المسلمین محسن رشوندی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی نیز با همین هدف، مسیر شهادت را انتخاب کردند و پا در مسیر حرکت مقتدای خویش قرار دادند.
وی بصیرت را لازمه حرکت در مسیر امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: امروز استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه و کشورهای اسلامی با دامن زدن به اختلافات مذهبی به دنبال تامین منافع استکبار هستند.
این کارشناس دینی افزود: بی شک جایگاه ولایت فقیه در جلوگیری از بروز توطئه ها در ایران اسلامی نقش بسزایی دارد.
وی تاکید کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند باید پشتیبان ولایت فقیه بود تا به اسلام و مملکت آسیبی نرسد و تاریخ انقلاب اسلامی نیز این مدعا را به اثبات رسانده است که ولایت فقیه همواره باعث خفه شدن توطئه ها و جلوگیری از فتنه ها و انحرافات دینی است.
حجت الاسلام رشوندی گفت: اگر بصیرت نباشد و تردید، سکوت و بی تفاوتی جای آن را بگیرد زمینه انحراف و فتنه بوجود خواهد آمد و دشمن از فرصت ایجاد شده جهت تحقق اهداف شوم خود بهره برداری خواهد کرد.
امام جمعه بوئین مباندشت گفت: در زمان دفاع مقدس با وجود مشکلات و محدویتها توسط دشمنان داخلی و خارجی و فتنه های اول انقلاب و نفاق، شهدای عزیزمان با بصیرتی که داشتند مانع اهداف شوم دشمن شدند.
دبیر بیست و هشتمین یادواره شهدای بتلیجه نیز گفت: یادواره شهدای بتلیجه در راستای زنده نگهداشتن نهضت حسینی و بصیرت افزایی برگزار شد.
رضا خلجی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند باید برای بزرگداشت شهدا اقدام کرد و آن را وظیفه همه آحاد جامعه می دانند.
دبیر یادواره شهدای بتلیجه خاطر نشان کرد: این روستا علاوه بر 24 شهید بیش از 40 آزاده، جانباز و ایثارگر دارد که در مقایسه با جمعیت آن نشان از پایبندی مردم این منطقه به ارزشهای والای اسلامی است.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این یادواره بود.
بتلیجه در فاصله 200 کیلومتری غرب اصفهان است.

یادواره شهدای روستای بتلیجه

یادواره شهدای روستای بتلیجه

یادواره شهدای روستای بتلیجه

یادواره شهدای روستای بتلیجه

یادواره شهدای روستای بتلیجه

یادواره شهدای روستای بتلیجه

یادواره شهدای روستای بتلیجه



لیست کل یادداشت های این وبلاگ