سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه ویژگی در هر که باشد، ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 خرداد 30 , ساعت 10:26 صبح

 

برخورد مرگبار کامیونت حمل زباله با خودرو مقابل

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه ، ستاد فرماندهی آتش نشانی شاهین شهر بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره 2 را در ساعت 4:11 دقیقه دیشب به اتوبان معلم نرسیده به پل هسا اعزام نمود .

 

سعید اکرم خانی در ادامه گفت: یک دستگاه کامیونت پرس (حمل زباله ( شهرداری شاهین شهر با دو سرنشین به شدت با عقب یکدستگاه کامیونت حمل مرغ زنده برخورد کرده که بر اثر این تصادف هردو خودرو به شدت آسیب دیده و در حاشیه اتوبان متوقف شده بودند .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر با اشاره به گرفتار شدن راننده و شاگرد کامیون پرس در اتاقک در هم پیچیده این خودرو گفت : آتش نشانان با قطع جریان برق خودروها و جلوگیری از نشت سوخت خودروها ،با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مشغول رها سازی سرنشینان شدند .

اکرم خانی اظهار داشت : نیروهای اتش نشان سریعاً سرنشینان خودوری حمل زباله را از داخل خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه مرگ راننده تأیید و سرنشین  اسماعیل سلطانی فرزند حجت الله دیگر سریعاً به بیمارستان منتقل گردید . و به علت جراحات وارده دار فانی را وداع گفت

وی در پایان گفت: علت بروز این حادثه رانندگی در حال حاضر از سوی پلیس راهور در دست بررسی است .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ