سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، دوست دارد که میان فرزندانتان به عدالت رفتار کنید. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 88 دی 23 , ساعت 1:8 عصر
 
 

سازمان بسیج مستضعفین با انتشار اطلاعیه ای شهادت مسعود علی محمدی استاد بسیجی و جهادگر در عرصه علم و فن آوری را به دست عوامل ضدانقلاب محکوم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ، در بخشی از این اطلاعیه آمده است استکبار جهانی و معاندان کوردل که چشم دیدن رشد و تعالی جوانان برومند ایران اسلامی را نداشته و نخواهند داشت دگر بار خون پاک یکی از فرزندان عرصه علم و فن آوری ایران عزیز را به زمین ریخت تا کینه دیرینه خود را نسبت به ایرانیان متعهد و متخصص ثابت نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: دشمنان انقلاب اسلامی با اینگونه اقدامات ضدانسانی نخواهند توانست حرکت قطار پیشرفت و تعالی این کشور را در عرصه های مختلف کُند نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: معمار کبیر انقلاب با شکوفایی جمهوری اسلامی درس استقلال، خودباوری و پیشرفت را به ملت آموخت و این اقدامات فقط چهره کریه منافقان و ضدانقلاب را برای آحاد جامعه بویژه نسل جدید بیشتر آشکار می‌کند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: شهید علی محمدی از اساتید موفق دانشگاه امام حسین (ع) سپاه و مالک اشتر و دانشگاه تهران بود که پس از سالها تلاش در راه علم و فن آوری به دست عوامل استکبار جهانی به شهادت رسید، سازمان بسیج مستضعفین ضمن ابراز همدردی با خانواده این مرحوم این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نخبگان عرصه علم و فن آوری تسلیت گفته و از مسئولین قضائی می خواهد تا سریعا عوامل ضدانقلاب را شناسایی و به اشد مجازات برساند./33



لیست کل یادداشت های این وبلاگ