سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تو به حقّ دانا باش و بدان عمل کن، خدای سبحان تو را می رهاند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 88 دی 28 , ساعت 2:19 عصر

?   بررسی آخرین وضعیت تغییر و تحولات مدیریتی در  وزارت نفت نشان می دهد که پس از برکناری و یا جابه جایی نزدیک به 50 مدیرعامل، مدیر کل و برخی از مدیران میان دستی در سه ماه گذشته، به تازگی مشاوران ارشد سید مسعود میرکاظمی وزیر نفت در خارج و داخل صنعت نفت لیستهای جدیدی را برای آغاز دور جدید تغییرات مدیران صنعت نفت تهیه کرده اند.

?   حجت الاسلام داوود رنجبران، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گزارشهایی هر چند خرد و پراکنده درباره ظهور شیطان پرستی در برخی فضاهای دانشگاهی را تأیید کرد. رنجبران گفت: بخشی از افرادی که خود را دنباله روی شیطان پرستی می دانند در قالب گروههای موسیقی برای اجاره کردن تالارها و فضای دانشگاه با برخی مدیران دانشگاه هماهنگی کرده و هوادارانشان نیز در این برنامه ها حضور پیدا کرده اند.

?   تعدادی از نمایندگان افراطی پارلمان کویت، ضمن اهانت دوباره به آیت‏الله سیستانی، تصویب ممنوعیت ورود  "العریفی"  به کویت را محکوم کردند.  «ولید الطبطبایی» نماینده افراطی منتسب به وهابیون تندروی پارلمان کویت، یکی از این نمایندگان است که تصویب قانون ممنوعیت ورود محمد العریفی به این کشور از سوی دولت را محکوم کرد! وی که در ضدیت با تشیع و ایرانی‏ها شهره است. خود نیز به دلیل همکاری با تروریست‏های وابسته به القاعده، از سوی چند کشور عربی و غیرعربی ممنوع الورود اعلام شده است چند روز پیش وزارت کشور کویت به رسانه‏ها اعلام کرده بود که العریفی را به دلیل اهانت به مرجع شیعیان و نیز ایجاد اختلافات عمیق میان مذاهب اسلامی، به کویت ممنوع الورود کرده است.

?   علامه سیدمحمد حسین فضل الله از مراجع شیعیان لبنان فتنه اخیر جریان سبز در ایران را توطئه ای هدایت شده از سوی کشورهای خارجی دانست. وی افزود: هدف آمریکا در منطقه سیطره بر نفت بوده و دست از این طمع نکشیده است.

?   رفع توقیف فیلم های توقیف شده این بار به فیلمنامه ای از محسن مخملباف رسید! فیلم «شاعر زباله ها» در شرایطی توسط اداره کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت ارشاد رفع توقیف شده است که نویسنده فیلمنامه آن- محسن مخملباف- مدت هاست به عنوان نماینده میرحسین موسوی در اروپا در حال وطن فروشی و تلاش برای واداشتن دولت های غربی برای تضعیف کشورمان است.

?   در برنامه اخیر رو به فردا شبکه سه سیما که مناظره بین آقایان دکتر زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی و جواد اطاعت بود آقای اطاعت در پاسخ به سؤال مجری که آیا شما در انتخابات دوره هشتم مجلس رد صلاحیت شدید؟ گفت بله. این در حالی است که نامبرده در صحنه تبلیغات دوره  هشتم مجلس در لیست ائتلاف اصلاح طلبان و نفر 25 آن بوده و به لحاظ عدم کسب رأی لازم، موفق به راه یابی به مجلس نشد و  بیان رد صلاحیت شدن در راستای ایجاد جنگ روانی علیه نظام ارزیابی می شود. شایان ذکر است پس از مناظره مذکور جمعی از مردم داراب و زرین دشت در گفت وگوبا خبرنگار کیهان در این شهر، اظهارات اطاعت را سیاه نمایی، دروغ آشکار و هتاکی علیه نظام برشمرده و از وی خواستند در توهین به شعور مردم از آنها عذرخواهی کند.

?   احمد شیرزاد عضو شورای مرکزی حزب مشارکت و از نمایندگان متحصن مجلس ششم در همراهی آشکار با صهیونیست ها و آمریکایی ها در گفت و گویی با سایت ضدانقلابی «روزآنلاین»،ترور شهید دکتر مسعود علی محمدی را یک «قتل سیاسی» خواند .

?   همایش ضد شیعی که قرار بود روز پنج شنبه هفته جاری در جازان عربستان برگزار شود لغو گردید. این اقدم پس از ایجاد نارضایتی و اعتراضات محلی نسبت به برپایی این همایش، برگزاری آن منتفی شد.

?   سردار احمد نوریان طی حکمی از سوی  سردار فرمانده کل سپاه، به عنوان معاون تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری کل سپاه منصوب شد.

?   وکیل مدافع بهزاد نبوی از ارسال پرونده موکلش به شعبه 54 دادگاه تجدید نظر استان تهران خبر داد. بهزاد نبوی از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب، به 6 سال حبس تعزیری محکوم شده است.

?   یک عضو پارلمان عراق از حضور ده‌ها هزار عناصر حزب منحل شده بعث در پست‌های کلیدی دولت عراق از جمله دو وزارتخانه دفاع و کشور پرده برداشت.  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ