سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوی ها، بخشش های خداوند ـ عزّوجلّ ـ است . لذا هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، به او خویی خوش می بخشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 88 بهمن 18 , ساعت 6:25 عصر

 اجرای برنامه ی میهمانی لاله هادر گلزار شهدای خلیلی؛تخماقلو و بسینان

 

سلام خدا بر شهیدان، بر انسانهاى آزاده و بزرگى که جان بر سر پیمان نهادند و در راه خدا از خود گذشتند و با این فداکارى، به برترین قله‌هاى انسانیت رسیدند و شیرینترین پاداش الهى را چشیدند: «فلا تعلم نفس ما اخفى لهم من قرة اعین»(270).

این دو مطلبى را که آقاى سرلشکر شهبازى گفتند، من تأیید مى‌کنم. هم بزرگداشت شهدا و هم مسأله‌ى زهد و برخورد درست با زخارف دنیوى را که نکته‌ى بسیار مهمى است و چیزى نیست که بشود با دو کلمه از آن گذشت. براى بزرگداشت شهدا اقدام کنید. این وظیفه‌ى ما و شماست. نام شهیدان سرافراز را زنده کنید؛ آن کسانى که عزیزترین و گرانقیمت‌ترین سرمایه‌ى خود را ایثار کردند.

قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد تجلیل از شهدا

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ودر بهار سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ی میمانی لاله ها در روز پنجشنبه مورخه 15/11/1388با حضور  جمعی از فرهنگیان بسیجی در معیت مدیر کانون و ریاست ادا ره آموزش و پرورش منطقه بوئین میاندشت   در گلزار شهدای روستاههای خلیلی و تخماقلو و بسینان  برگزار شد در این برنامه فرهنگیان بسیجی ضمن غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدا تجدید میثاق نمودند روستای خلیلی (5)شهید و روستای  تخماقلو 2شهید و روستای بسینان 4شهید تقدیم انقلاب نموده است. این سه روستا از روستاههای محروم دهستان کرچمبو شمالی از توابع شهرستان فریدن اصفهان می باشند.

 پروردگارا! دلهاى خانواده‌هاى شهدا، خانواده‌هاى جانبازان، خود جانبازان، مفقودین و خانواده‌هایشان را به فضل و رحمت خود آرامش و تسلى ببخش.

 

 این چندمین برنامه کانون بسیج فرهنگیان شهید باهنر بوئین میاندشت است که میمانی لاله را در سطح روستاههای محروم  منطقه برگزار می نماید .

 

روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان شهید باهنر بوئین میاندشت



لیست کل یادداشت های این وبلاگ