سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی به سوی بهشت برایش بگشاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 88 اسفند 2 , ساعت 6:13 عصر


R چین عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل، ادعای آمریکا مبنی بر اینکه ایران در آینده نزدیک به ظرفیت ساخت بمب هسته ای دست خواهد یافت، را رد کرده است.رسانه های گروهی هنگ کنگ و پایگاه اینترنتی سایفی نیوز در گزارشهای خودآورده اند: چین به این باور که ایران می تواند در کوتاه مدت به توانایی ساخت بمب هسته ای دست یابد، نرسیده است.

R در منطقه کردستان عراق، پخش سریالهای دوبله شده ایرانی از شبکه ماهواره‌ای‌سحر با استقبال بی نظیر مردم کردستان عراق مواجه شده است.

 R در ادامه فعالیتهای تبلیغی وهابیون در ایران، خودکار اسامه بن لادن در برخی مناطق مرزی به فروش رسیده است. در برخی مناطق مرزی کشور خودکارهایی به فروش می رسد که چراغ قوه ای بروی آن تعبیه شده و با روشن کردن آن عکس اسامه بن لادن مشاهده می شود. این خودکارها به قیمت 2 هزار تومان به فروش می رسند.

R آیت الله حسین نوری همدانی گفت: مردم انتظاراتی از دولت منتخب دارند که باید با تبیین این واقعیت ها دولتمردان از مشکلات و معضلات موجود آگاه شوند. وی در دیدار «علی اکبر جوانفکر» مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی تصریح کرد: لازم است در کنار اطلاع رسانی درخصوص فعالیت ها و عملکرد دولت، انتظارات و نظرات ملت نیز مورد توجه باشد.

R فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عدم اعتقاد و نیاز جمهوری اسلامی ایران به تسلیحات هسته ای در مراسم ویژه الحاق "ناو شکن جماران" به ناوگان دریایی ارتش جمهوری اسلامی،بازتاب های فراوانی را در رسانه‌های خبری جهان داشت. خبرگزاری فرانسه، رویترز، آلمان مطبوعات عرب زبان و ... بیانات معظم له را خصوصاً در مورد این که اعتقادی به تسلیحات هسته ای نداریم را پوشش وسیعی دادند.

R "مطران الیاس رحال" نماینده کلیسای کاتولیک در بعلبک لبنان گفت: ایران اسلامی با این قدرت و عظمت ،بالاخره قدس شریف را از دست اسرائیل غاصب آزاد خواهد کرد. الیاس رحال با اظهار تأسف از همراهی برخی از کشورهای عربی با استکبار جهانی گفت: این کشورهای متعصب عرب و سردمداران آنها با ایجاد فتنه و آشوب نه تنهاکاری‌ازپیش نخواهند برد، بلکه منطقه را به بن بست خواهد کشاند.

R رئیس جمهور برزیل ادعاهای واشنگتن درباره برنامه هسته ای ایران را دروغ خواند. لولا داسیلوا ضمن دفاع از ادامه مذاکرات با ایران درباره پرونده هسته ای این کشور گفت آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران دروغ می گوید.رئیس جمهور برزیل افزود تناقض گویی‌ها درباره فعالیت های هسته ای ایران به خوبی روشن نشده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ