سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند مرا سخت گیر و آزار دهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 88 اسفند 2 , ساعت 6:14 عصر
ا

R سردار حسین ساجدی نیا به عنوان فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ منصوب شد. وی که که پیش از این معاون عملیات نیروی انتظامی بود، طی حکمی از سوی فرمانده ناجا به این سمت منصوب شد. ضمناً سردار رجب زاده نیز بازنشسته شده است. 

R شنیده های موثق از نشست اخیرکروبی و موسوی حاکی است که در این جلسه موسوی اصرار فراوانی داشته که خاتمی هم به جمع دونفره آنها پیوسته و بیانیه ای جمعی درباره نحوه ادامه کار هواداران سرخورده جنبش (فتنه) سبز صادر کنند اما این درخواست با مخالفت شدید کروبی روبرو شده است.

R   طرح جاسوسی تلویزیون ماهواره ای صدای آمریکا آغاز و با ارسال ایمیل های بسیاری به کاربران ایرانی از آنان خواسته شده است تا اخبار و رخدادهای داخلی را برای این شبکه بفرستند.  فرستندگان این ایمیل با ضمیمه کردن خبرها و اطلاعاتی دروغ و کذب درباره شکنجه زندانیان و دیگر ادعاهایی که در ماه های اخیر صورت گرفته از ایرانیان خواسته اند تا آنان را در این امر خطیر! یاری کنند. گفتنی است که در حال حاضر رادیو فردا و شبکه بی بی سی فارسی به صورت رسمی اقدام به استخدام همکار داخلی می کنند و به موازات این اقدام افراد مستعد را به سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس معرفی می کنند.

R "محمد سید طنطاوی" شیخ دانشگاه الازهر مصر در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان که نظر او را درباره وهابیت جویا شد، گفت‏:‏ تنها چهار مذهب داریم و مذهبی به نام وهابیت بین آنها وجود ندارد‏.‏

R وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به محضر فرمانده کل قوا ضمن تبریک ساخت ناوشکن جماران به ایشان ابراز امیدواری کرد که با ساخت ناو شکن های جدید زنجیره شناور های مورد نیاز نیروهای مسلح مستحکم شود. در بخشی از این پیام آمده است: بی تردید حضور پربرکت و تحرک‌آفرین و رهنمودهای حکیمانه و راهگشای حضرتعالی در مراسم آغاز بهره‌برداری از ناوشکن جماران، نقطه عطفی در تاریخ صنایع دفاعی کشور و عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در شتاب بخشیدن به حرکت رو به تکامل صنایع دفاعی قلمداد می‌شود



لیست کل یادداشت های این وبلاگ