سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی [خدا] برتر از ترس [از خدا [است . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 88 اسفند 2 , ساعت 6:15 عصر
 

فراری های حزب مشارکت :
به موسوی خط می دادیم


عناصر ضد انقلاب فراری و مقیم خارج کشور از خط دهی به میرحسین موسوی توسط شبکه های اینترنتی و ماهواره ای خبر می دهند.

 سایت موسوم به ندای سبز که توسط شماری از عناصر فراری نزدیک به حزب مشارکت اداره می شود با اشاره به بازداشت حلقه اصلی مشاوران موسوی از ارتباط موسوی و کروبی از فضای مجازی خبر داد و به نقل از گزارش یک روزنامه نگار دوم خردادی تصریح کرد که موسوی درخانه و دفتر کارش اینترنت پرسرعت دارد و روزی بیش از دو ساعت از وقتش را به گشت وگذار در اینترنت و خواندن وب سایت های خبری اختصاص داده است. گفتنی است که موسوی طی 8 ماه گذشته از خدمات اینترنتی خدمتگزاران علنی سازمان سیا از جمله مهاجرانی ، سازگارا، نوری زاده ، مخملباف و... در جهت ایجادتشنج‌واردوکشی‌های‌خیابانی‌وتحرکات ساختارشکنانه بهره مند بوده است.

در همین حال دبیر اجرایی خانه احزاب از «‌برائت از سران اصلاح طلب» در صورت دریافت نکردن پیام 22 بهمن خبر داد و گفت: 22 بهمن امسال یکی از بزرگترین رفراندوم نظام بود. چنانچه سران اصلاحات پیام 22 بهمن و وحدت کلمه مردم را دریافت نکرده و راه گذشته خود را ادامه دهند قطعاً احزاب و اعضای اصلاح طلب از سران اصلاحات (‌فتنه) اعلام برائت خواهند کرد. امرالله شیخیانی (‌که از اعضای گروه های دوم خردادی است) تصریح کرد: 22 بهمن امسال نشان داد که مردم به دنبال قانون ، آرمان‌های نظام ،‌ارزش ها و تبعیت کردن از ولی فقیه و مخالف هرگونه حرکتی غیر از اینها می باشند لذا از سران اصلاحات ( فتنه) و افراد ساختار شکن نیز توقع دارند به این عقاید و خواسته های مردم احترام گذاشته شود.

خبرهای دیگری نیز حاکی است در حالی که برخی از عناصر ضد انقلاب و حامیان فراری میرحسین موسوی از جمله ابوالفضل فاتح ، از حامیان مقیم خارج فتنه سبز خواسته بودند با توجه به بدبینی تاریخی مردم نسبت به گروه های بی دین و وابسته به بیگانه ، فعلاً دیدگاه های ضد دینی و مخالفت نظام خود را پررنگ نکنند، تا (‌سران فتنه) موسوی ،‌کروبی و خاتمی بتواند کار را پیش ببرند انجمن سکولارهای سبز ایران با تأکید بر این که هویت واقعی جنبش (‌فتنه) سبز در ایران ، مخالفت با اجرای شریعت اسلامی و مطالبه انحلال جمهوری اسلامی است،اعلام موجودیت کردند.  این انجمن که متشکل از گروهی از نویسندگان سایت های اپوزیسیون در شهر تورنتوی کانادا است، تلاش دارند تا به عنوان پشتوانه دیگری برای فتنه فرقه موسوی وارد عمل شوند.

در این حال پس از شکست فاحش فتنه سبز و روشدن دست فتنه گران که منجر به ریزش شدید بدنه اجتماعی این جریان شد، به تازگی برخی سردسته‌های اصلی فرقه از هم پاشیده موسوی با مراجعه به منزل برخی از حامیان سابق خود و پرداخت هدیه های نقدی، کارت های اعتباری و بن های خرید کالا از آنها خواسته اند تادر فراخون های رهبران این فرقه در آینده حضور یابند. البته برخی از آنها با اظهار تعجبب از مراجعه افراطیون به منزلشان و شیوه تبلیغاتی جدید آنها ، از پذیرش هدایا خودداری کرده‌اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ