سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند درخت بی ثمر است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 88 اسفند 22 , ساعت 9:39 عصر
مسئول بهداشت محیط فریدن:
9 تن مواد غذایی فاسد در فریدن معدوم شد

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط فریدن گفت: بیش از 9 تن مواد غذایی فاسد در سال جاری در این شهرستان کشف و معدوم شده است.


ابراهیم رفیعی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در فریدن اظهار داشت: واحد بهداشت محیط شهرستان فریدن در سال جاری و در راستای اجرای رسالت خویش مبنی بر کنترل آلودگی‌های محیطی به ویژه کنترل مواد غذایی، آرایشی، آشامیدنی و بهداشتی با ارائه آموزش به کارکنان بهداشت محیط اقدام کرده است.
وی ادامه داد: بهداشت محیط شهرستان بیش از 11 هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در قالب طرح‌های ضربت، تشدید کنترل مواد غذایی، طرح نامنظم و بازدید مستمر و برداشت 168 نمونه مواد غذایی و ارسال به آزمایشگاه مواد غذایی استان اصفهان به منظور کنترل کیفیت میکرو بیولوژی انجام داده است.
مسئول بهداشت محیط فریدن بیان داشت: امسال بیش از 9 هزار و 819 کیلوگرم از انواع مواد غذایی به ارزش 270 میلیون ریال که طبق جوابیه آزمایشگاه کنترل مواد غذایی استان غیرقابل مصرف تشخیص داده شده است، جمع‌آوری و پس از سیر مراحل قانونی و با نظارت کامل امحا شده و متصدیان متخلف نیز برای پیرگرد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی گفت: از شهروندان می‌خواهیم که موقع خرید مواد غذایی حتما به تاریخ تولید و انقضا محصول توجه داشته باشند و در صورت مشاهده انقضای محصول با شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدن تماس برقرار کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/م30



لیست کل یادداشت های این وبلاگ