سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوامش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 89 فروردین 16 , ساعت 7:36 صبح
 


خشم مدیر العبریه از دوستی احزاب عراقی با ایران


مدیر سعودی شبکه العربیه (العبریه) نسبت به روابط خوب اغلب احزاب و گروه های عراقی با جمهوری اسلامی ایران ابراز ناراحتی شدید کرد.

عبدالرحمن الراشد طی مقاله ای در روزنامه سعودی الشرق الاوسط و برای تخریب وجهه فعالان سیاسی گوناگون عراقی که روابط دوستانه ای با ایران دارند مدعی شد احزاب عراقی گوش به فرمان ایران هستند.

وی در این مقاله (تحت عنوان سفر زیارتی عراقی ها به ایران) با ادعای این که «ما نمی توانیم ترس همسایگان عراق از تبدیل شدن این کشور به یک لبنان دیگر را نادیده بگیریم»، نوشت: پس از انتخابات پارلمانی در عراق و بحث های پیش آمده درباره تقسیم مجدد قدرت، مقام های عراقی با سفر به ایران به دیدار ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس می روند(!)

این سعودی طرفدار رژیم صهیونیستی همچنین جلال طالبانی رئیس جمهور عراق را به خاطر سفر اخیر به تهران- که برای شرکت در جشن منطقه ای نوروز صورت گرفت- مورد حمله قرار داد و با ادعای این که «سفر طالبانی به تهران برای جلب حمایت ایران و باقی ماندن در ریاست جمهوری انجام شد» نوشت: سفر طالبانی به تهران نشان می دهد حتی آن گروه از سیاستمداران که پیش از این توجهی به رهبران مذهبی در تهران نداشتند، اکنون برای کسب قدرت وارد این تونل شده اند.

شایان ذکر است شبکه العربیه به خاطر مدیریت خیانت آلود عبدالرحمن‌الراشد و حمایت های آشکار از رژیم صهیونیستی در میان کشورهای عربی و اسلامی منطقه به عنوان «العبریه» شناخته می شود. الراشد در جریان جنگ 33روزه از صهیونیست‌ها دفاع کرد و در جنگ 22روزه نیز به پشتیبانی از قاتلان کودکان بی گناه غزه پرداخت. به همین دلیل برخی محافل صهیونیستی ضمن دعوت از الراشد، جایزه‌هایی به وی اهدا کردند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ