سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه شیفته بازی و دل باخته سرگرمی و طرب است، خردورزی نکرده است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 89 فروردین 16 , ساعت 7:37 صبح
اخبار کوتاه


...

R مقامات آمریکایی پس از 9ماه سکوت درباره ربودن شهرام امیری (تبعه ایرانی) در عربستان، به برنامه ریزی و ربایش نامبرده، اعتراف کردند. شبکه تلویزیونی ای بی اس با انتشار این خبر از قول مقامات آمریکایی و در تلاش برای پوشاندن ابعاد رسوایی این آدم ربایی، به دروغ مدعی شد امیری به آمریکا پناهنده شده و با سازمان جاسوسی سیا همکاری می کند. این شبکه ادعا کرد امیری با همکاری داوطلبانه، برخی اطلاعات هسته ای را به مقامات آمریکایی داده است. این در حالی است که شهرام امیری یک محقق فیزیک محسوب می شود نه دانشمند یا تکنسین‌هسته‌ای که بتواند اطلاعاتی در زمینه برنامه هسته ای ایران به آمریکا بدهد. 

R " احمد الطبیب" شیخ جدید الازهر مصر که از سوی دولتمردان این کشور منصوب شده‌ است و تحت تاثیر فضای بیم و هراس سران قاهره از گسترش روز افزون مذهب شیعه در مصر قرار گرفته است، خواستار مقابله با شیعه در همه کشورهای اسلامی شد.

الطبیب بر هوشیاری الازهر برای خنثی کردن تمامی برنامه‌های سیاسی دانشجویان شیعی در مصر تأکید کرد و گفت: نمی‌خواهیم این امر به دامی برای جوانان سنی برای تغییر مذهب خود به شیعه و بعد به یک کانون و پس از آن نیز به یک مرکز شیعی تبدیل شود.

الطنطاوی شیخ پیشین الازهر که در ماه گذشته درگذشت، بدون توجه به کشتار مردم غزه توسط سربازان رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست گفت وگوی بین ادیان در نیویورک با شیمون پرز رییس این رژیم دیدار کرده بود.

R به دنبال آزادی سرکرده گروهک تروریستی پژاک از سوی دولت و دستگاه قضایی آلمان، پارلمان این کشور نیز به جمع حامیان تروریسم پیوست. اخیراً  جمعی از اعضای پارلمان آلمان از مریم  رجوی همسر سرکرده گروهک تروریستی منافقین دعوت کردند تا در مجلس این کشور سخنرانی کند. مریم رجوی در سخنرانی خود خواستار اعمال تحریم های نفت و بنزین علیه ایران شد و گفت: نباید با تحریم ها به خاطر این که به مردم صدمه می زند، مخالفت کرد. وی خواستار به رسمیت شناخته شدن گروهک منافقین شد و همچنین از اروپایی ها خواست دولت عراق را به خاطر تلاش، برای تعطیلی پادگان نظامی اشرف تحت فشار قرار دهند.

R محمد البرادعی دبیر کل سابق آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای دورخیز جدی را برای رقابت با حسنی مبارک آغاز کرده‌است. پیش از این البرادعی اعلام کرده بود که برای حضور در انتخابات باید اصلاحاتی در قانون اساسی انجام شود. با این همه خبرگزاری فرانسه  اعلام کرد که آقای البرادعی که یک‌بار هم جایزه صلح نوبل را در دست گرفته است ، فعالیت های تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌ است. محمد البرادعی با حضور در شهر المنصوره واقع در دلتای نیل، گفت که به هر کجا می‌رود مردم از وی استقبال می‌کنند و این نشان می‌دهد که مردم مصر به دنبال تغییر هستند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ