سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریفترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح تو پدیدار شود . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 89 فروردین 16 , ساعت 7:41 صبح
 


گزارشی از حامیان سایبری فرقه شکست خورده سبز


بر اساس گزارش یک موسسه تحقیقاتی از مجموع سایت های جریان فتنه رنگی که از زمان انتخابات تاکنون از موسوی حمایت کرده اند 1700 سایت متعلق به وابستگان فرزند شاه معدوم و جریان سلطنت طلب بوده و 970 سایت و وبلاگ توسط گروهک جنایتکار منافقین راه اندازی شده است.

بهائی ها با حدود 100 سایت و گروهک های الحادی مارکسیست وابسته به آمریکا هم از طریق 39 سایت به حمایت از فرقه سبز مشغول بوده و گاه خواستار دعا برای موفقیت این فرقه شده اند. همچنین حدود 2500 سایت توسط صد نفر از اعضای احزاب ورشکسته داخلی ولی مورد حمایت غرب اداره می شده است. برخی از مطرب ها ورقاصه ها، اتحادیه همجنس بازان نیویورک ، واشنگتن و لس آنجلس و بالاخره وابستگان به ارتجاع عرب نیز در شمار حامیان سایبری فرقه شکست خورده سبز بوده اند. 

در همین حال رضا پهلوی فرزند شاه معدوم در گفت و گو با رسانه آلمانی "دویچلندفرنک" درباره فتنه سبز گفت: با تمام وجود از آن پشتیبانی می کنم . این جنبش از جمله بهترین چیزهایی بوده که به کشور ما در طول تاریخ هدیه شده است. من پیوسته با نمایندگان این جنبش چه در داخل و چه در خارج صمیمانه گفت و گو می کنم و به آنها قول داده ام هر کاری از دستم برآید انجام دهم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ