سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که دورى سفر را یاد آرد ، خود را براى آن آماده دارد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 89 فروردین 16 , ساعت 7:43 صبح


 

R سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت گفت: آیین‌نامه‌های اجرایی طرح هدفمند کردن یارانه ها آماده است و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند دولت باید قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را اجرا و مجلس نیز همکاری کند، منتظر آغاز به کار مجلس هستیم تا با تعامل مشکلات اجرای طرح با سناریوی 20 هزار میلیارد تومان را مطرح، به راهکارهای مشترکی برسیم و موانع اجرایی را حل کنیم. 

R رهبر جدایی طلبان چچنی در یک پیام ویدیویی که در اینترنت منتشر شد، مسؤولیت حملات مرگبار در مترو مسکو را بر عهده گرفت.

R همسر مرحوم حسینعلی منتظری صبح هفتم فروردین در قم به علت کهولت سن در منزلش درگذشت ودر قطعه ایثارگران گلزار شهدای علی بن جعفر «ع» قم به خاک سپرده شد.

R غلامحسین الهام عضو حقوقدانان شورای نگهبان ادعای تلویزیون " العربیه " مبنی بر تصادفش را تکذیب کرد. العربیه روز جمعه ادعا کرد الهام سخنگوی اسبق دولت بر اثر تصادف جاده ای بین رشت و قزوین جان باخته است. الهام در گفت و گو با  ایرنا گفت من اصلا به خارج ازتهران سفر نکرده ام و در منزل بوده و صحیح و سالم هستم .

Rبه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی، حسن لاهوتی  فرزند فائزه هاشمی که 10 روز پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم عازم لندن شده بود و در انگلستان اقامت داشت، روز اول فروردین  به هنگام بازگشت به کشورمان توسط تعدادی از ماموران و با ارائه حکم قضایی بازداشت و  پس از مدت کوتاهی آزاد شد. همچنین حسین مرعشی  پس از یک بازداشت کوتاه مدت آزاد شد.

R با قرار گرفتن ائتلاف سکولار العراقیه در صدر رقبای انتخابات مجلس عراق یک روزنامه عراقی از توافق ائتلاف "دولت قانون " به رهبری "نوری المالکی " و ائتلاف ملی عراق به ریاست سید "عمار حکیم " درباره انتخاب توافقی نخست‌وزیر آینده عراق خبر داد. بر اساس این گزارش دو طرف همچنین توافق کردند که کمیته‌هائی برای توزیع پست‌های وزارتی تشکیل شود و حکیم نیز تأکید کرده است که فهرست العراقیه سهم بیشتری در دولت آینده داشته باشد وی همچنین بر پرهیز از هر گونه تنش بین فهرست‌ها تأکید کرده است. اما هواداران جریان صدر روزهای جمعه و شنبه یک همه پرسی را در شهرهای مختلف برگزار کرده اند تا بر اساس آن مردم از میان علاوی، مالکی، جعفری، عبدالمهدی و سید جعفر صدر (فرزند شهید سید محمد باقر صدر) یکی را به نخست وزیری برگزینند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ