سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس نیکو بپرسد، بداند [و] هرکس بداند، نیکو بپرسد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 فروردین 17 , ساعت 7:34 صبح
 
 
پیام تشکر و قدردانی از تشریف فرمائی رهبر معظم انقلاب به منطقه شوش
در پی تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به منطقه فتح المبین شوش، پیام تشکری از سوی قرارگاه مرکزی راهیان نور منتشر شد که متن پیام بدین شرح می باشد:

محضر رهبر معظم و فرمانده معزز کل قوا

حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

 

باسلام

سپاس فراوان به درگاه خدای متعال که نعمت ولایت و امامت را به جامعه اسلامی ما ارزانی داشت و ولایت فقیه این استمرارحرکت انبیاء و اولیاء را چراغ راه امت آگاه و قدرشناس ایران اسلامی قرارداد.

باردیگر شمیم دل انگیز حضور مبارک و پربرکت حضرت عالی در سرزمینهای نور با رایحه معطر شهیدان راه عزت و شرف درهم آمیخت و زائران سرزمین نور تربت پاک شهیدان را همراه با نکهت خوش حضورتان، توتیای چشمانشان قرار دادند تا از این دیدار تبرک جسته و برحماسه سازان و فتح آفرینان 8 سال دفاع مقدس سر تعظیم فرود آورند.

حضور مبارک شما در سرزمین نور دلگرمی برای زائران و رهروان شهداست آنهایی که در راه ولایت از جان خود گذشتند و امروز فرهنگ ولایت پذیری را برای نسل جوان به یادگار گذاشته اند.

قرارگاه مرکزی راهیان نور ضمن سپاس و تشکر فراوان از حضور حضرتعالی در یادمان فتح المبین در منطقه شوش در استان سرافراز خوزستان، پیشانی تواضع و شکرگذاری بر آستان حضرت حق نهاده و برای رهبر و مقتدای خویش، سلامتی و طول عمر باعزت و برای انقلاب اسلامی اقتدار همراه با سربلندی  را از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت دارد.

 

 

والسلام علیکم

خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور



لیست کل یادداشت های این وبلاگ