سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزد ابلیس، مرگ هیچ یک از مؤمنان، ازمرگ فقیه محبوب تر نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 89 فروردین 17 , ساعت 7:38 صبح
 


آمریکا در جست و جوی راهی برای زنده کردن فتنه گران


آمریکایی ها همچنان درصدد یافتن راه های حمایت موثر از فتنه گران داخلی ایران هستند. این نکته را از جمله در نامه 9 نماینده کنگره آمریکا به اوباما که به امضای 68 نماینده دیگر هم رسید می توان دید.

آنها تأکید کرده اند: وظیفه ماست که معترضان را در دسترسی به فناوری سایبری یاری رسانیم. در همین حال موسسه آمریکایی "ابتکار سیاست خارجی " قصد دارد در روز 6 آوریل 2010 (17 فروردین 1389) نشستی را تحت عنوان "چشم اندازهای تغییر رژیم ایران" برگزار کند. وضعیت جنبش سبز و گزینه های خط مشی آمریکا موضوع دو برنامه این نشست است که افرادی مثل مهدی خلجی (از عناصر مرتبط با باند مهدی هاشمی و همکار فعلی موسسه سیاست خاور نزدیک واشنگتن) گرشت ( از بنیاد دفاع   دموکراسی)، پلتکا (از موسسه اینتر پرایز) و «تکیه» و «آبرامز» از شورای روابط خارجی در آن به گفت و گو خواهند نشست. با این همه، ناتوانی رسانه های آمریکایی در انحراف افکار عمومی مردم ایران صدای برخی دیگر از نمایندگان کنگره را در آورده است. 70 عضو کنگره آمریکا در نامه ای به اوباما با انتقاد از عملکرد صدای آمریـکا مدعی شده اند: "ایران در مدیریت  شبکه v.o.A      نفوذ کرده است." نا کار آمدی صدای آمریکا حتی باعث سوزاندن برخی از مهره های ضد انقلاب از سوی آمریکایی ها شده است. در روزهای اخیر مهدی فلاحتی مجری این رادیو به جرم تجاوز جنسی به یک زن در آمریکا بازداشت شده است. فلاحتی از کمونیست های سابق بوده و کتابهایش در دوره دولت خاتمی در ایران مجوز چاپ گرفته است.

لحن ضد انقلاب نیز همچنان مأیوسانه است. بنی صدر در گفت و گو با سایت بلومبرگ اعتراف کرده است: «مخالفان فاقد عزم لازم و حمایت توده مردم برای سرنگونی حکومت مذهبی هستند.» او همچنین گفته است: تحریم‌ها برای مهار برنامه هسته ای ایران ممکن است نتیجه معکوس در پی داشته باشد.

تظاهر جریان فتنه سبز به تخطئه برائت جستن از رژیم صهیونیستی نیز صهیونیست ها را گلایه مند کرده است. سایت وزارت خارجه این رژیم در پاسخ به تخطئه ملاقات نامزد ندا آقا سلطان با سران رژیم صهیونیستی به افشاگری درباره دریافت کمک های مالی سبزها از دولت آمریکا و حتی به مقایسه جنایت های آمریکا در افغانستان با جنایات رژیم صهیونیست در غزه پرداخته است!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ