سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه بداند و عمل کند و بیاموزد، در ملکوت اعظم بس بزرگ به شمار آید . [عیسی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 فروردین 17 , ساعت 7:40 صبح


شیخ‌الاسلام جایگزین محتمشی پور شد

حسین شیخ‌الاسلام مشاور سابق امور بین‌الملل و سیاست خارجی رئیس مجلس شورای اسلامی با حکم علی لاریجانی رئیس قوه مقننه دبیرکل دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس هشتم شد.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور سابق امور بین‌الملل و سیاست خارجی رئیس مجلس شورای اسلامی با حکم علی لاریجانی رئیس قوه مقننه دبیرکل دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس هشتم شد.
به گزارش فارس، حسین شیخ‌الاسلام مشاور سابق امور بین‌الملل و سیاست خارجی رئیس مجلس شورای اسلامی با حکم علی لاریجانی رئیس قوه مقننه دبیرکل دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس هشتم و جایگزین علی‌اکبر محتشمی‌پور شد.
بر اساس این گزارش، حکم شیخ‌الاسلام 7 فروردین‌ماه 89 از سوی لاریجانی صادر شده است.
گفتنی است، مشاور امور بین‌الملل و سیاست خارجی رئیس مجلس شورای اسلامی، معاونت سیاسی و عربی و آفریقایی وزارت خارجه، سفیر ایران در دمشق، نمایندگی مردم تهران در مجلس هفتم، قائم مقام وزیر امور خارجه و سرپرست معاونت خاورمیانه و مشترک المنافع این وزارتخانه، مدیر کل همکاری‌های بین‌المللی مجلس شورای اسلامی در کارنامه سوابق مدیریتی حسین شیخ‌الاسلام دیده می‌شود.
وی با تجارب ارزنده‌ای که در زمینه مسائل فلسطین دارد از کارشناسان مبرز این عرصه به شمار می‌آید.
لازم به ذکر است چندی پیش حدود 140 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس پارلمان از وی خواستند تا به دلیل عملکرد علی‌اکبر محتشمی‌پور در کمیته موسوم به صیانت از آراء در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که عامل اصلی طرح ادعای تقلب در انتخابات بود و نیز مواضع نادرست علی‌اکبر محتشمی‌پور مسئول دبیرخانه حمایت از مردم فلسطین مجلس، او را از این سمت عزل کند.
شایان ذکر است با توجه به مواضع سیاسی محتشمی‌پور در ایام انتخابات دهم ریاست‌جمهوری و حضور وی در بحث القای تقلب در انتخابات که رهبر انقلاب از آن به عنوان جرم بزرگ یاد کردند و نیز با توجه به عدم موضع‌گیری وی در برابر شعارهای انحرافی که در صفوف هواداران یکی از کاندیداهای شکست‌خورده در انتخابات ریاست جمهوری دهم سر داده که برخلاف آموزه‌های اسلام و اصول ارزش‌های امام(ره) است، نمایندگان ملت خواستار عزل محشتمی‌پور از دبیرخانه کمیته حمایت از مردم فلسطین شدند.
لازم به ذکر است که رئیس دبیر خانه کنفرانس حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین از سوی رئیس مجلس انتخاب می‌شود.

  انتهای خبر / پایگاه اطلاع رسانی جوان / کد خبر 116481



لیست کل یادداشت های این وبلاگ