سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیری در زندگانی نیست مگر برای دو کس : دانشمندی پیروی شده یا شنونده ای فراگیرنده . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:44 عصر

رهبر معظم انقلاب یادآورشدند:
تبدیل ادبیات روباه منش آمریکا به گرگ منش


حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در دیدار جمع زیادی از پرستاران سراسر کشور،تهدید اتمی آمریکا علت ملت ایران را بی تأثیر خواندند و فرمودند این تهدید مایه ننگی در تاریخ سیاسی آمریکا و منطقه سیاهی در دولت آمریکا خواهد بود.

ایشان تاکید کردند: با این تهدید، پشت صحنه نمایش صلح دوستی و بشردوستی، و پایبندی به معاهدات اتمی، و دراز کردن دست دوستی به سوی ملت ایران، کاملاً مشخص شد. رهبر انقلاب اسلامی افزودند: تهدید اتمی ملت ایران، در واقع تبدیل ادبیات روباه منش دولت آمریکا به ادبیات گرگ منش است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مجامع بین المللی نباید به سادگی از تهدید اتمی رئیس جمهور آمریکا بر ضد ملت ایران بگذرند، افزودند: رئیس جمهور آمریکا به چه حقی ملت ایران را تهدید هسته ای می کند؟ این تهدید، تهدید صلح و امنیت جهانی و بشریت است و نباید کسی در دنیا به خود جرأت دهد که چنین تهدیدی را، حتی بر زبان جاری کند.

آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه ملت ایران در مقابل اینگونه تهدیدها شکست ناپذیر است، خاطرنشان کردند: ملت ایران به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، آمریکاییها با چنین تهدیدها و یا ابزارهایی، بار دیگر سلطه جهنمی خود را بر ایران تجدید کنند.

ایشان تأکید کردند: این ملت، علیرغم خواست دشمن، در همه عرصه ها پیش خواهد رفت و ایمان و بصیرت روزافزون جوانان و ملت ایران، بر همه تهدیدها و همچنین ترفندهایی مانند آنچه که در سال گذشته اتفاق افتاد، فائق خواهد آمد.

ایشان ضمن بیان بخش هایی از خطبه حضرت زینب (س)، خاطرنشان کردند، آن حضرت تصریح می کنند که مشکل اصلی جامعه اسلامی در آن زمان بی بصیرتی مردم در شناخت فتنه و در مقابل مدعیان انقلابی گری، و تشخیص ندادن حق و باطل بود که نتیجه آن هم بر نیزه رفتن سر فرزند پیامبر(ص) شد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ