سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، جوان توبه کار را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:44 عصر
بحران موضعگیری در ضد انقلاب و اصحاب فتنه


فتنه گران و گروهک های ضد انقلاب پس از یک دوره برخورداری از حمایت های بی دریغ آمریکا، و به دنبال کاهش این حمایت ها درا ثر آشکار شدن بی کفایتی آنان، تغییر لحن داده اند.

مهاجرانی که حضور وی در نشست لابی صهیونیستی و نومحافظه کار انستیتو واشنگتن وابستگی و همراهانش به آمریکا  را آشکار ساخته بود، اکنون در مقاله ای ادعا کرده است که آمریکا وضع موجود در ایران را ترجیح می دهد و سیاست واشنگتن آب به آسیاب امثال احمدی نژاد می ریزد. گزارش دیگری حاکی است که مدیران سایت ضد انقلابی جرس ( مهاجرانی و...) در مذاکراتی که با حامیان آمریکایی داشته اند از عدم استمرار این کمک ها گلایه کرده اند. این سایت تهدید کرده است حامیان مالی داخلی  وخارجی خو د را فاش خواهد کرد.

پیشروی دیپلماسی ایران نیز باعث نارضایتی شدید ضد انقلابیونی مثل شیرین عبادی شده است.

با اعلام خبر عضویت قریب الوقوع ایران در شورای مرکزی حقوق بشر سازمان ملل شیرین عبادی رئیس کانون غیر قانونی مدافعان حقوق بشر در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل از این امر انتقاد کرده و مدعی شده است در ایران مجازات هایی نظیر به صلیب کشیدن اجرا می شود! پیش از این ادعای این عنصر ضد انقلاب مبنی بر نقض حقوق اقلیت های مذهبی در ایران با واکنش شدید نمایندگان اقلیت های مذهبی ( مسیحی و...) در مجلس شورای اسلامی مواجه شده بود. یأس شدید ضد انقلاب در اظهارات یکی از مدیران هتاک تلویزیون های فارسی ماهواره ای به شکل دیگری قابل مشاهده است. شهرام همایون مدیر کانال ضد انقلاب کانال یک با اذعان به این که هیچ حکومتی در عصر حاضر به هوشیاری جمهوری اسلامی نیست گفته است: جمهوری اسلامی توانسته یک ایرانی را در آمریکا زندانی کند. زیرا کاری کرده تا نتوانم پایم را از این کشور بیرون بگذارم.

بین بقیه ضد انقلاب نیز همچنان بحث در باره نوع همکاری با فتنه گران داخل کشور ادامه دارد . ا زطرفی گروهک چریک های فدایی خلق خواستار اعتراض به اقدام کمیسیون ماده 10 احزاب در اعلام غیر قانونی بودن حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب) و جلوگیری از لغو مجوز این دو گروه در دادگاه شده است. اما از سوی دیگر افرادی مثل حسین باقرزاده از اعضای گروهک منافقین و همکار روزنامه های حامی خاتمی در دوران ریاست جمهوری) تغییر لحن موسوی نسبت به قبل از انتخابات و عدم پافشاری او بر اصولی مثل اسلام، امام ، انقلاب و قانون اساسی را کافی ندانسته و خواستار دوست داشتن چپ های غیرمذهبی ، سلطنت طلبان و بهائی ها از سوی موسوی شده است. وی به نقل از محمد ملکی (‌از عناصر جریان موسوم به ملی مذهبی ) مدعی مرزبندی موسوی با ملی مذهبی ها شده است. این اظهارات در حالی بیان شده است که سایت جرس پس از یک سال اظهارات موسوی در ملاقات با اعضای این جریان مخالف امام ( عزب سحابی، پیمان، رفیعی و بسته نگار) را فاش کرده است موسوی در این ملاقات گفته بود:« باید انعطاف داشته باشیم و روی یک شکل و شمایل از جنبش تصلب پیدا نکنیم.»



لیست کل یادداشت های این وبلاگ