سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به سه تن نمی نگرد و با آنان سخن نمی گوید : پیشوای ستمکار، پیرِ زناکار و عابد متکبّر . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:46 عصر


R پیام مقام معظم رهبری به کنفرانس خلع سلاح تهران به عنوان سند رسمی شورای امنیت و سازمان ملل روز چهارشنبه به ثبت رسید .

R نیروهای سرویس اطلاعاتی آمریکا مستقر در عراق با جذب 8 نفر از اعضای دستگاه اطلاعاتی رژیم سابق بعث و برگزاری یک دوره فشرده توجیهی‌ ـ اطلاعاتی برای این افراد برگزار کرده‌اند.

 نیروهای سرویس اطلاعاتی آمریکا مستقر در عراق در ادامه فعالیت‌های سوء خود علیه کشورمان در صدد است تعدادی از عوامل وابسته را در راستای اهداف مورد نظر تحت پوشش راننده خودروهای ترانزیت و تانکرهای حمل سوخت به داخل کشور اعزام نماید.

R در پی پهلوگیری یک فروند کشتی مسافربری اقیانوس ‌پیما با نام "سیلور" در یکی از بنادر کشومان، متاسفانه شاهد شکل‌گیری منظره‌های غیرشرعی و زننده در عرصه این اسکله در هنگام پهلوگیری و پیاده شدن مسافران آن در ایران بودیم که باعث ایجاد برخی شایعات و نارضایتی‌هایی درمیان مردم به ویژه اقشار مذهبی در شهرهای جنوبی کشورمان شد.

R با قطعی شدن افتتاح شبکه فارسی «یورو نیوز» فرانسه، مسؤولان این شبکه اقدام به جذب نیرو از میان خبرنگاران ایرانی کرده اند.پیش از این هم شبکه های «بی بی سی فارسی» و «صدای آمریکا» به استخدام برخی همکاران سابق نشریات اصلاح طلب در ایران برای تکمیل کادر خبری خود پرداخته بودند.

R دو هزار نفر از زنان و دخترانی که به تازگی تصمیم گرفتند، مفتخر به پوشش چادر شوند، چادرهای اهدایی ازسوی سید حسن نصرا... دبیرکل حزب ا... لبنان را بر سر کردند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ