سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیارند کسانی که دانش دارند و از آن پیروی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 89 اردیبهشت 5 , ساعت 2:47 عصر
 



 

 Rبه گزارش«جوان آنلاین»، فرزند یکی از نمایندگان دوم خردادی مجلس سال گذشته 400 میلیون تومان از عیدی کارگران استان خود را بطور غیر قانونی به کشور تاجیکستان برده ودر آن جا به نام خود سرمایه گذاری کرده بود. این گزارش حاکی است نهاد های مسئول پس از پی گیری های مستمر نسبت به بازگشت این پول اقدام کرده و آن را به صندوق بودجه استان برگردانده اند. گقتنی است این آقازده پیش از این نیز در کشور تاجیکستان مشغول به تحصیل بوده است.

R در جلسه غیر علنی صبح دیروز مجلس، تصمیمات کمیته مشترک دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه ها به رأی استمزاجی نمایندگان گذاشته شد که بر این اساس از 228 نماینده حاضر 161 نفر با نظر کمیته موافقت، 46 نفر مخالفت و 14 نفر نظر ممتنع داشتند.طبق تصمیمات کمیته مذکور امسال دست دولت در انتخاب زمان آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه ها باز است و هر زمان که اقدام به اجرای قانون کرد تمامی 20 هزار میلیارد تومان درآمد ناشی از اجرای قانون را دریافت می کند.همچنین براساس این تصمیمات، عوارض و مالیات نیز از مبلغ مذکور کسر نخواهد شد.البته طبق تصمیم فوق رقم 20 هزار میلیارد امسال افزایش نخواهد یافت.  

R جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با صدور نامه‌ای خطاب به فرهاد رهبر نسبت به بدحجابی‌ها موجود در این دانشگاه اعتراض کردند.

R معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به برگزاری کنفرانس خلع سلاح هسته ای در تهران اظهار داشت: برگزاری این اجلاس ، موفقیت بزرگی برای دولت ایران بود. سرگئی ریابکوف تاکید کرد: تصمیم ایران در برگزاری این کنفرانس، تصمیم بسیار به موقع و به هنگامی بود. این دیپلمات بلندپایه روس افزود: این کنفرانس در بین کنفرانس امنیت هسته ای واشنگتن و کنفرانس بازنگری معاهده عدم اشاعه هسته‌ای NPT برگزار شده که اهمیت آن را دو چندان کرده است.

وی با اشاره به شرکت مقامات ده ها کشور در کنفرانس تهران گفت:  این کنفرانس فرصت بسیار خوبی بود تا مقامات ایرانی مواضع خود را از طریق گفتگو و سخنرانی در رابطه با خلع سلاح به گوش جهانیان برسانند.

R تلویزیون بی‌بی‌سی عربی در گزارشی ضمن بازتاب دادن مراسم رژه روز ارتش با بیان اینکه احمدی نژاد پیکان‌های خود را بر پیکره اسرائیل روانه کرد؛ گزارش داد: رئیس جمهوری ایران اسرائیل را ابزاری برای اجرای طرح‌های کشورهای دیگر و ایجاد درگیری در منطقه خواند.

تلویزیون بی بی سی با پخش تصاویری از رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، افزود: احمدی نژاد ترک منطقه خاورمیانه توسط قدرت‌های بزرگ را خواستار شد تا بدین صورت مشکلات این منطقه (با رژیم صهیونیستی) به دست ملت‌ها و مردم فلسطین حل شوند.

R شجاع الدین شفاکارگزار برجسته فرهنگی در بارشاه و هژبریزدانی سرمایه دار مشهور بهایی مورد حمایت شاه اسیر مرگ شدند. شجاع الدین شفا صهیونیست بهایی 92 ساله- که حتی اسناد ساواک نیز وی را فردی بی قید و بند و عیاش معرفی می کند - همان کسی است که متن سخنرانی «‌کورش آسوده بخواب» شاه در پاسارگاد را برایش نوشته بود. اظهارات وی پس از جنگ تحمیلی که آغاز مبارزه فرهنگی با جمهوری اسلامی را مورد تأکید قرار داده بود از فرازهای برجسته زندگی پر از خیانت وی است . هژبریزدانی نیز با اعمال نفوذ در بارشاه، اراضی وسیعی را در سمنان ، کرمانشاه ،مازندران ، اصفهان و .... غصب کرده بودتا پشتوانه مالی بهائیت در ایران را تقویت کند. وی در هنگام مرگ در کاستاریکا به سر می برد.

R همسر رضا خاتمی دیروز در ستون "آخرین پیشنهاد" یک روزنامه صبح از برنامه های اوقات فراغت خود نوشته است و اینکه در کنار پروژه هایی که دارد(!) فراغت خود را با دیدن فیلم هالیوودی و خواندن دو کتاب از مسعود بهنود گذرانده است. فیلمی که زهرا اشراقی دیدن آن را به مخاطبان پیشنهاد کرده‘ از سینمای تخیلی 2009 هالیوود است و جدا از داستان آن که همچون دیگر تولیدات هالیوود به شدت در خدمت تفکر اومانیسم است‘ از نوعی تصویر سازی بهره می برد که بازیگران آن با بدن های برهنه کامل دیده می شوند.

مسعود بهنود‘ دیگر پیشنهاد همسر خاتمی به مخاطبان، سالهاست که در خارج کشور در خدمت رسانه های بیگانه و مخالفان نظام است و در اغتشاشات اخیر نیز در شبکه بی بی سی‘ پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را در دست گرفته بود. 

  R تیمی که مشغول چاپ اسکناس های تقلبی با عکس یکی از سران فتنه بودند،شناسایی و دستگیر شده اند. به گزارش«جوان آنلاین»،این تیم که در یکی از مناطق شرقی تهران مستقر بوده اسکناس های تقلبی10000 و 20000هزار ریالی را با عکس و یکی از شعارهای فتنه انگیز یکی از سران فتنه چاپ و برای توزیع دپو کرده بودند.گفته می شود این افراد تصریح کرده بودند بر اساس سفارش گرفته شده قرار بوده این اسکناس های تقلبی را برای توزیع به تیم دیگری جهت توزیع در برخی مناسبت های پیش رو،تحویل دهند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ