سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و انس پسر مالک را نزد طلحه و زبیر به بصره فرستاد تا آنان را حدیثى به یاد آرد که از رسول خدا ( ص ) شنیده بود . انس از رساندن پیام سر برتافت و چون بازگشت گفت : « فراموش کردم . » امام فرمود : ] اگر دروغ میگویى خدایت به سپیدى درخشان گرفتار گرداند که عمامه آن نپوشاند [ یعنى بیمارى برص . از آن پس انس را در چهره برص پدید گردید و کس جز با نقاب او را ندید . ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 89 اردیبهشت 14 , ساعت 12:32 عصر
 


راهپیمایی خودجوش حافظان حجاب در تهران و شهرستانها


چهارشنبه گذشته راهپیمایی «حافظان حجاب» به طور همزمان در تهران و 4 شهر دیگر کشور برگزار شد. در تهران در دو نقطه شمال و جنوب شهر شاهد این راهپیمایی با حضور هزاران دختر محجبه بود.

عدم غفلت مادران و خواهران در انجام این واجب الهی  (‌حجاب )‌، توجه ویژه دولت به مسئله عفاف و حجاب، تجدید نظر در کتب درسی و گنجاندن مطالبی در باره فواید حجاب و زیان های بدحجابی در آنها و در نظر گرفتن زنگ پایداری حجاب در روز 17 دی ماه ( سالروز کشف حجاب در زمان رضاخان) و تلاش صدا و سیما برای زیباجلوه دادن حجاب وزشت ‌نشان‌دادن ‌بدحجابی ‌از جمله خواسته‌های مطرح شده در قطعنامه این راهپیمایی بود.

در همین حال حجت الاسلام سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه طرح برخورد با بدحجابی در جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش مورد بحث قرار گرفت، گفت: اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ضمن اعلام حمایت از این طرح، همکاری و هماهنگی سران سه قوه را خواستار شدند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ